بلایی که علی پروین سر مجتبی محرمی آورد

بلایی که علی پروین سر مجتبی محرمی آورد

مجتبی فهمیده بود که آدم علی پروین در حال تعقیب کردنش است و بعد از چند دور چرخیدن برگشت سر تمرین گفت: علی آقا، ببخشید پدرم بیمارستان نیست!

کد خبر : ۱۴۴۸۹۴
بازدید : ۹۲۶

محمدرضا زادمهر درباره روش‌های علی پروین در مواجهه با بازیکنان پرسپولیس دهه ۶۰ گفت: یک روز من رفتم سر تمرین پرسپولیس، آقای کماسی (بدنساز اسبق پرسپولیس) داشت تمرین می‌داد. داوودیه بودند. یهو مجتبی محرمی دیر آمد و علی آقا هم با سبک خودش بهش حمله کرد. گفت علی آقا یکی از نزدیکانم مریضه تو بیمارستان اجازه بدهید بروم. گفت برو بهش سر بزن و تا مجتبی رفت به یک نفر از اطرافیانش ماموریت داد با موتور تعقیبش کند.

وی اضافه کرد:مجتبی فهمیده بود که آدم علی پروین در حال تعقیب کردنش است و بعد از چند دور چرخیدن برگشت سر تمرین گفت: علی آقا، ببخشید پدرم بیمارستان نیست! پروین هم گفت برو لخت شو تمرین کن. سپس به کماسی با همان لحن خودش گفت این را انقدر تمرین بده تا حالت تهوع بگیرد و بالا بیاورد. هر وقت بالا آورد تمرینش تمام است. خلاصه آنقدر این بنده خدا را سربالایی بردند که داشت از حال می‌رفت. آخر سر بهش گفتم بابا ما کار و زندگی داریم و تو هم زن و بچه داری، دست ببر داخل دهانت، خاک بخور، یک کاری بکن که بالا بیاوری و خلاص شوی!

منبع: روزنامه کیهان
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید