(ویدئو) تحولات باورنکردنی یک ورزشگاه در ۳ ماه؛ از فوتبال و بیسبال تا کنسرت

(ویدئو) تحولات باورنکردنی یک ورزشگاه در ۳ ماه؛ از فوتبال و بیسبال تا کنسرت

ورزشگاه تیم فوتبال وستهام انگلیس که روز یکشنبه میزبان تیم چلسی خواهد بود طی سه ماه اخیر پذیرای دوستداران بیسبال، دو و میدانی و کنسرت موسیقی بوده است.

کد خبر : ۱۴۷۳۵۷
بازدید : ۲۴

فرارو نوشت: پس از تابستانی که چندین رویداد در استادیوم وستهام برگزار شد، این هفته مسابقات خانگی خود را در لیگ برتر انگلیس آغاز خواهد کرد.

استادیوم المپیک لندن که برای بازی‌های ۲۰۱۲ ساخته شد، یک سال بعد به باشگاه وستهام واگذار شد، اما این ورزشگاه هنوز برای رویداد‌های مختلف استفاده می‌شود.

 

این ورزشگاه در طول تابستان، میزبان مسابقات فوتبال، بازی‌های بیسبال و کنسرت بود، اما اکنون به حالت فوتبال بازگشته است.

یک تایم لپس تغییر زمین را در تابستان نشان می‌دهد که با بازی آخر وستهام در فصل ۲۰۲۲/۲۳ برابر لیدز در ۲۱ می‌شروع شد.

این ویدئوی دیدنی تلاش کارگران و مسئولان برای تغییر استادیوم برای کنسرت ها، سپس بازی‌های دیگر، و در نهایت آماده سازی برای مسابقه روز یکشنبه را نشان می‌دهد.

کمتر از ۲۴ ساعت پس از بازی وستهام مقابل لیدز، کار برای اولین کنسرت تابستانی، بورنا بوی، روی زمین شروع می‌شود.

بخش‌هایی از جایگاه شمالی و جنوبی برای کمک به ساخت صحنه برداشته شد. پس از آن کار ساخت زمین بیسبال برای میزبانی دو روزه آغاز می‌شود.

سپس می‌توان دید که شروع به ساخت یک صحنه دیگر برای کنسرت دیگری در ورزشگاه در ماه ژوئیه انجام می‌شود. طی دو شب بیش از ۱۵۰۰۰۰ نفر در آن شرکت کردند و رکورد بیشترین حضور را شکستند.

مسابقات دو و میدانی لیگ الماس در تاریخ ۲۳ جولای نیز در این ورزشگاه برگزار شد و پیست دوومیدانی برای اولین بار در چهار سال گذشته به نمایش درآمد و این رویداد با فروش ۵۰۰۰۰ بلیت، بهترین رویداد دو و میدانی یک روزه جهان در سال جاری بود.

پس از این رویداد، تمرکز بر آماده شدن دوباره زمین برای لیگ برتر انگلیس در آستانه این هفته، با بزرگ‌تر شدن زمین جدید و بازگشت سکو‌های شمالی و جنوبی به موقعیت‌های اولیه‌شان بود.

گراهام گیلمور، مدیر اجرایی استادیوم لندن گفت: این سه ماه گذشته چالش بزرگی را برای تیم وستهام در استادیوم لندن ایجاد کرد. اگر ورزشگاهی در جهان وجود داشته باشد که در این مدت کوتاه به همان اندازه که ما در تابستان انجام دادیم، جابجایی انجام داده باشد، بسیار شگفت زده خواهم شد.

این نشان می‌دهد که استادیوم چقدر همه کاره است و بر اهمیت وجود مکانی که با موفقیت بر روی میراث بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۱۱ سال پیش ساخته شده است، تأکید می‌کند.

این مکانی است که در تمام طول سال از نخبگان فوتبال اروپایی و داخلی گرفته تا دو و میدانی درجه یک، لیگ برتر بیسبال و کنسرت‌های بین‌المللی پرفروش میزبانی می‌کند.

حجم ویدیو: ۱۵.۶۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۰ دانلود ویدیو
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید