رونالدو یا مسی؟ دی‌بروینه کدام‌یک را ترجیح می‌دهد؟

رونالدو یا مسی؟ دی‌بروینه کدام‌یک را ترجیح می‌دهد؟

دی‌بروینه در پاسخ به این سوال که دوست داشت با رونالدو هم‌تیمی باشد یا مسی، گفت: احتمالا می‌توانم بگویم رونالدو چون او بیشتر یک مهاجم کلاسیک است.

کد خبر : ۱۵۱۱۷۰
بازدید : ۳۰

کوین دی‌بروینه در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهد با کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی بازی کند، پاسخ جالبی داد.

به گزارش اسپورت‌بایبل، کوین دی‌بروینه، یکی از بهترین بازیکنان نسل خود است و خیلی‌ها هافبک منچسترسیتی را یکی از بهترین هافبک‌های دنیای فوتبال می‌دانند. ملی‌پوش بلژیکی با بازیکنانی زیادی در سطح باشگاهی و ملی روبه‌رو شده و گفته است که ترجیح می‌دهد با فوق ستاره سابق منچستریونایتد بازی کند؛ چرا که رونالدو مهاجمی کلاسیک است.

دی‌بروینه در پاسخ به این سوال که دوست داشت با رونالدو هم‌تیمی باشد یا مسی، گفت: احتمالا می‌توانم بگویم رونالدو چون او بیشتر یک مهاجم کلاسیک است. مسی بیشتر یک بازیساز است. من خودم یک بازیساز هستم و به همین خاطر دوست دارم کنار یک مهاجم کلاسیک باشم.

دی‌بروینه ارتباط خوبی با ارلینگ هالند دارد و این یکی از عوامل موفقیت سیتی در فصل گذشته بود. هالند در اولین فصلش در منچسترسیتی موفق به زدن ۵۲ گل شد و رکورد فوق‌العاده‌ای را هم از خود به جای گذاشت.

مسی و رونالدو بیش از ۱۵ سال است که دنیای فوتبال در تسخیر خود داشته‌اند و گل‌های زیادی را نیز به ثمر رسانده‌اند؛ به طوری که ۷۹ جام و ۱۲ توپ طلا بینشان تقسیم شده است. رقابت آنها یک رقابت سالم بود، چرا که یکدیگر را مجبور کردند تا سطح بازیشان را بالا ببرند اما اکنون در سال‌های پایانی فوتبالشان دیگر در اروپا بازی نمی‌کنند و رونالدو معتقد است که رقابت آنها دیگر وجود ندارد.

رونالدو در نشست خبری اخیرش گفت: «رقابت ما از بین رفته است. رقابت ما خوب بود، تماشاگران آن را پسندیدند. کسانی که کریستیانو رونالدو را دوست دارند مجبور نیستند از مسی متنفر باشند و بالعکس. ما خوب کار کردیم و تاریخ فوتبال را تغییر دادیم. ما در سراسر جهان مورد احترام هستیم. این مهم‌ترین موضوع است. او راه خود را دنبال کرده است و من هم راهم را دنبال کرده‌ام. ما با هم دوست هستیم. من هرگز با او شام نخورده‌ام اما ما همکاران حرفه‌ای هستیم و به هم احترام می‌گذاریم.»

منبع: ایسنا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید