سرمربی سردار آزمون تهدید به فسخ کرد

سرمربی سردار آزمون تهدید به فسخ کرد

به نظر می رسد تهدید کردن بازیکنان به استعفا، آخرین برنامه مورینیو برای تزریق انگیزه به آنها است.

کد خبر : ۱۷۱۸۸۳
بازدید : ۱۳

دیدار میلان و آاس رم در هفته بیستم سری آ 2023/24 با برتری 3-1 روسونری به پایان رسید. شکست در این بازی ممکن است به قیمت از دست رفتن شغل مورینیو در پایتخت ایتالیا تمام شود. ژوزه مورینیو بعد از بازی بلافاصله از روی سکوها به رختکن رفت و گفتگویی طولانی با بازیکنان تیمش داشت.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ مورینیو بعد از باخت مقابل میلان، حدود یک ساعت در رختکن با بازیکنان تیمش صحبت کرد. این گفتگو بسیار جدی بود و تقریبا به جز مورینیو، صدای هیچ کسی از رختکن رم به گوش نمی رسید. طبق ادعای Rete Sport، ژوزه مورینیو در این جلسه به بازیکنان گفته که برای اولین بار در دوران کاری خود آماده است یک گام به عقب بردارد، زیرا به نظر می رسد این گروه دیگر از دستورات او پیروی نمی کنند. مورینیو به آنها گفته هنوز مطمئن نیست اما اگر مطمئن شود که دیگر نمی تواند روی بازیکنانش تاثیر بگذارد و آنها به او همچون یک رهبر نگاه نمی کنند، بلافاصله استعفا خواهد داد.

در همین حال، مالکان باشگاه همچنان در مورد آینده مورینیو تصمیم قاطعی نگرفته اند. با توجه به مشکلات مالی و غرامت سنگین قطع همکاری با مورینیو، آنها به سختی می توانند مورینیو را در این برهه از زمان اخراج کنند. از سوی دیگر تیاگو پینتو مدیر ورزشی رم به زودی از این باشگاه جدا می شود و تصمیم گیری در مورد سرمربی رم به بعد از انتخاب مدیر ورزشی جدید موکول می شود.

منبع: خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید