حلالی: وقتی به بازیکنی که شام و ناهار املت می‌خورد ۲۰ میلیارد می‌دهیم همین می‌شود!

حلالی: وقتی به بازیکنی که شام و ناهار املت می‌خورد ۲۰ میلیارد می‌دهیم همین می‌شود!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: این رفتار واقعی کنعانی‌زادگان است؛ ما به او یاد چیزی ندادیم.

کد خبر : ۱۷۶۹۷۵
بازدید : ۸

اسماعیل حلالی بازیکن اسبق پرسپولیس درباره شکست شب گذشته سرخپوشان برابر آلومینیوم اراک گفت: بنده متاسفانه بازی را کامل ندیدم و صحنه‌هایی از آن و صحنه گل را تماشا کردم. قطعا نتیجه خوبی نبود.

مدیران باشگاه دیدند اگر فرد دیگری را جای سرمربی قبلی بیاورند ممکن است لیگ را از دست بدهند. البته من اعتقاد دارم وقتی سرمربی می‌رود و دستیارش را جای او می‌گذارید کار درستی نیست. خب این فرد قبلا هم کنار آقای گل محمدی بوده است و اگر نتایج قبلی خوب نبوده این فرد هم در آن نقش داشته است. احساسی تصمیم گرفتند. شاید هم شرایط مالی لازم را نداشتند تا فرد دیگری را جذب کنند.

وی درباره شایعه برکناری درویش گفت: امیدوارم افرادی که به عنوان عضو هیات مدیره می‌آیند تاثیرگذار باشند. مدیریت کارش بد نبوده است. در این شرایط اقتصادی عملکردشان خیلی بد نبوده است که بخواهند مدیرعامل را برکنار کنند.

حلالی درباره خرید‌های جدید پرسپولیس گفت: خوب بوده است. بازیکنان با کیفیتی آمده اند. خود آل کثیر خیلی می‌تواند کمک کند.

این پیشکسوت درباره گلی که پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم دریافت کرد اظهار داشت: بعد از ناکامی در جام ملت‌ها این افت کردن یک مقدار طبیعی است. ما بهتر از بیرانوند در ایران نداریم. آیا جانشینی ساختیم؟ این‌ها که داریم را نباید خراب کنیم.

وی درباره جنجال شب گذشته محمد حسین کنعانی زادگان نیز گفت: این رفتار واقعی بازیکن است. ما به او یاد ندادیم. بازیکنی که در سطح ملی بازی می‌کند روی شخصیت او کار نمی‌کنیم. مثال می‌زنم: بازیکنی که شب و روز املت می‌خورده ناگهان صاحب ۲۰ میلیارد می‌شود. خب اینجا بحث ظرفیت هم مطرح است. این‌ها مراقبت می‌خواهند. ما به او یاد ندادیم و نباید انتظاری داشته باشیم. در دنیا روی بازیکنان ۷، ۸ ساله کار می‌کنند تا شخصیت شان درست شکل بگیرد، اما ما به بازیکن پول می‌دهیم و رهایش می‌کنیم و این‌ها عواقب رفتار‌های خودمان است.

منبع: اطلاعات آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید