گزارش خواندنی کوریره: من، سردار آزمون، پسر رم!

گزارش خواندنی کوریره: من، سردار آزمون، پسر رم!

روزنامه کوریره دلا اسپورت در گزارشی به تمجید از رفتارهای مودبانه آزمون پرداخته و نوشته است که همه در رم دیوانه او هستند و می‌خواهند که سردار در تریگوریا بماند.

کد خبر : ۱۷۷۶۶۸
بازدید : ۷

سردار آزمون در دیدار برابر فروزینونه برای نخستین بار توانست از ابتدا به میدان برود. اعتماد ده روسی به مهاجم ایرانی یک گل را برای او به ارمغان آورد و البته خوشحالی پس از گل او بازتاب‌های مثبت زیادی در فضای مجازی و بین کاربران داشت.

پس از آنکه هم تیمی جوان او یعنی دین هویسن دروازه میزبان را باز کرد، او خوشحالی تحریک آمیزی انجام داد که منجر به خشم هواداران فروزینونه شد. اما پس از اینکه آزمون اختلاف را افزایش داد، او مقابل هواداران میزبان دست‌هایش را به هم چسباند و بابت حرکت هم تیمی‌اش، از طرفداران حریف عذرخواهی کرد.

روزنامه کوریره دلا اسپورت در شماره امروز خود به تمجید از سردار پرداخته و حرکت او را مورد ستایش قرار داده است. این روزنامه تیتر "مهاجم ایرانی در بنیتو استیرپه گلزنی کرد؛ آزمون اکنون به دنبال رستگاری است" را برای گزارشش انتخاب کرده و در ادامه نوشته است: "سردار عاشق باشگاه و شهر است: او می‌خواهد بماند، در تریگوریا دیوانه او هستند."

در این گزارش می‌خوانیم:

او را چگونه توصیف کنیم؟ خوب، مودب و دوست داشتنی. نمونه اولیه پسر کاملی که خانواده‌ها دوست دارند در خانه داشته باشند و هواداران رم اکنون او را با پیراهن تیمشان در زمین می‌بینند. سردار آزمون با تمام ویژگی‌‍هایی که در بالا ذکر شد، به خاطر گلی که به فروزینونه زد و در واقع یک پیروزی مهم را برای مبارزه در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به ارمغان آورد، همه را بیشتر و بیشتر متقاعد می‌کند.

این ایرانی در تریگوریا (کمپ تمرینی رم)، نزد هم تیمی‌هایش و هواداران محبوب است. البته جدا از ویژگی‌هایش درون زمین، او همچنین به خاطر رفتار دوستانه‌اش، برخوردهای همیشه مودبانه‌اش و احترام به کار دیگران، به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است.

احمقانه به نظر می‌رسد، اما وقتی او به فولویو برناردینی (محل باشگاه رم) می‌رسد، با همه کارکنان احوالپرسی می‌کند، یا وقتی که تمرینات به پایان می‌رسد، تجهیزات فنی خود را سازماندهی می‌کند. چیزهای کوچکی که از چشم کسانی که سال‌ها در تریگوریا کار کرده‌اند دور نمی‌ماند.

او حتی از روابط اجتماعی نیز غافل نمی‌شوند، زیرا خبرهایی مبنی بر اینکه آزمون در رم به خوبی مورد توجه است و همچنین نحوه ارتباط او با سایر اعضای تیم و مردم شهر رم نیز به گوش می‌رسد.

او پس از پیروزی مقابل فروزینونه گفت: «از کودکی هوادار رم بودم، همیشه مسابقات بزرگ سری آ را دنبال می‌کردم زیرا در ایران فقط آن‌ها را پخش می‌کردند.» اگر به او می‌گفتند که در رم بازی می‌کند، اول برای مورینیو و سپس برای ده روسی، مطمئناً باور نمی‌کرد.

در واقع سردار یک هدف دارد: تا جایی که ممکن است بازی کند و شایسته ماندن در پایتخت باشد، جایی که احساس بزرگی دارد. رم حق بازخرید 12.5 میلیون یورویی را دارد، قیمتی که می‌تواند با مذاکره با بایر لورکوزن نیز کاهش یابد. زیرا این تیم می‌تواند در ماه می قهرمانی در بوندس لیگا را جشن بگیرد و در نتیجه درآمدهای اضافی نیز خواهد داشت.

qpofzsk4

آزمون که اکنون تنها جانشین لوکاکو است، می‌خواهد ده روسی را متقاعد کند تا به او فرصت‌های بیشتری برای حضور در میدان بدهد. او در مقابل فروزینونه اولین بازی خود را به عنوان استارتر انجام داد، اما حتی زمانی که نیمکت نشین بود هرگز شکست نخورد، در واقع او بیش از یک بار در گل‌های تیم نقشی ویژه داشت.

علاوه بر این، او طی 328 دقیقه حضور در ترکیب رم، در سری آ دو گل به ثمر رساند که به طور کلی و در مجموع، این دقایق معادل سه بازی و نیم است ولی سردار این میزان حضور را در پانزده مسابقه تقسیم کرده است.

همانطور که گفته شد همه در رختکن از او راضی هستند. به خصوص دیبالا و پاردس که بلافاصله با آنها رابطه خوبی برقرار کرد تا جایی که از سوی آنها دعوت شد تا در خانه، با یکی از فیزیوتراپیست‌های مورد اعتماد آنها تمرین کند.

سردار پس از پایان بازی با فروزینونه از مورینیو که به دلیل مشغله کاری در جام ملت‌های آسیا نتوانسته بود با او خداحافظی کند، تشکر کرد و در مصاحبه با خبرنگار DAZN به شوخی با خبرنگاران و همچنین مسخره کردن برخی از هم تیمی‌هایش پرداخت.

او دیروز چند ساعت مرخصی گرفت تا در مراسم معرفی فیلم "من وارن؛ پسر باد" شرکت کند. فیلمی مستند درخصوص اسبی که با کسب 51 پیروزی، تاریخ ساز شده است. او با زبیگنیو بونیک یکی دیگر از بازیکنان بزرگ رم عکس یادگاری گرفته بود. عکس منتشر شده صدها لایک از طرفداران رم جمع آوری کرده است و حتی باعث افزایش حمایت‌ها از این ایرانی شد که در تریگوریا محبوبیت زیادی به دست آورده است.

منبع: ورزش سه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید