لامین یامال؛ ستاره ای در زمین فوتبال و در کلاس درس

لامین یامال؛ ستاره ای در زمین فوتبال و در کلاس درس

لامین یامال، ستاره جوان تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا، در کنار درخشش در زمین فوتبال، در عرصه تحصیل نیز موفق ظاهر شد و به تازگی مدرک معادل دیپلم دبیرستان در اسپانیا را دریافت کرد.

کد خبر : ۱۹۵۰۴۸
بازدید : ۱۰

لامین یامال شاید در حال فکر کردن به بازی با گرجستان در مرحله یک شانزدهم یورو 2024 در روز یکشنبه باشد، اما این هفته او در آزمون‌های دیگری هم شرکت کرد. این بازیکن 16 ساله این هفته نتایج امتحانات خود را دریافت کرد.

ستاره جوان بارسلونا این هفته با قبولی در امتحانات "ای اس او 4" در اسپانیا موفق شد. این مدرک معادل دیپلم دبیرستان در آمریکا یا قبولی در آزمون‌های گواهی عمومی آموزش ثانوی در برخی از نقاط انگلستان است.

هم تیمی‌های یامال در طول تورنمنت او را دست می‌انداخته‌اند، چرا که در حالی که آن‌ها در اردوی تمرینی به تفریح مشغول بوده‌اند، لامین یامال سرگرم انجام تکالیفش بوده است.

هنوز مشخص نیست که آیا او به تحصیلات خود در دو سال پایانی دبیرستان ادامه خواهد داد یا از این به بعد روی حرفه فوتبالی‌اش تمرکز خواهد کرد. بدون شک در لاماسیا (آکادمی باشگاه بارسلونا) او را تشویق خواهند کرد که تا بزرگسالی به تحصیل خود ادامه دهد، اما قطعا تمرکز روی تکالیف با علم به اینکه چند روز دیگر باید مقابل 50 هزار هوادار به میدان برود، کار سختی خواهد بود.

لامین یامال در سه بازی که در یورو 2024 برای اسپانیا انجام داد عملکرد موفق و درخشانی داشت و توانست در اولین بازی این تیم در برابر کرواسی، یک پاس گل بدهد.

منبع: ورزش سه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید