(عکس) ابهت اعجاب‌آور ب‌ام‌و سری ۷ مدل ۲۰۲۳

(عکس) ابهت اعجاب‌آور ب‌ام‌و سری ۷ مدل ۲۰۲۳

تمدید سری ۷ افسانه ای شامل یک نسخه باتری الکتریکی از این مدل برای اولین بار به نام i۷ است. در واقع، BMW تمام مراحل را به کار گرفت تا مدل اصلی خود را با مجموعه ای از نوآوری های تکنولوژیک پر کند.

کد خبر : ۱۳۵۰۷۲
بازدید : ۱۰

یک سدان پرچمدار سری ۷ جدید سرفصل اخبار BMW برای مدل سال ۲۰۲۳ است.

تمدید سری ۷ افسانه ای شامل یک نسخه باتری الکتریکی از این مدل برای اولین بار به نام i۷ است. در واقع، BMW تمام مراحل را به کار گرفت تا مدل اصلی خود را با مجموعه ای از نوآوری های تکنولوژیک پر کند.

از جمله موارد دیگر، رانندگی بدون دست با سرعت ۸۰ مایل در ساعت در بزرگراه‌های خاص را ارائه می‌کند، در حالی که خودروی الکتریکی i۷ (EV) با یک بار شارژ مسافت ۳۰۰ مایل را طی خواهد کرد.

هندلینگ آن به لطف برخی تغییرات در شاسی و سیستم تعلیق، از جمله سیستم فرمان جدید چرخ‌های عقب، کمی پایدارتر از خودروی ۲۰۲۲ است.

فناوری کمک راننده آن رانندگی در بزرگراه‌های شلوغ را فراهم می‌کند، سیستم‌های کمک راننده شامل حالت رانندگی نیمه خودران است که در بزرگراه‌های نسبتا شلوغ کاربرد دارد. همچنین نمایشگر ۳۱.۳ اینچی که از سقف خودرو آویزان است بسیار شگفت‌انگیز است.

سری ۷ برای مدل سال ۲۰۲۳ کاملاً بازطراحی شده است و کابینی یکنواخت تر، فناوری آینده نگرانه تر و ظاهر بیرونی جسورانه تری ارائه می دهد.

21

بی ام و ۷۴۰i از یک پیشرانه شش سیلندر خطی استفاده میکند و فقط به صورت دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود. برای کسانی که خواهان سیستم چهار چرخ محرک یا اسب بخار بیشتر هستند، بی ام و سری ۷ ۷۶۰i xDrive وجود دارد که با پیشرانه ۸ سیلندر تویین توربو عرضه می شود.

در تریم Executive Lounge آپشنهایی نظیر صندلی‌های عقب تکیه‌دار با قابلیت تنظیم برقی همراه با ماساژ، سیستم سرگرمی ۳۱.۳ اینچی با نام Theater Screen را برای صندلی های عقب ارائه میدهد.

قیمت نسخه ۷۴۰i حدود ۹۴ هزار دلار و قیمت نسخه ۷۶۰i xDrive حدود ۱۱۵ هزار دلار می باشد که اختلاف قابل توجه حدود ۲۰ هزار دلاری خریداران را برای خرید نسخه ۷۴۰ بیشتر ترغیب میکند!

بی ام و ۷۴۰i از یک پیشرانه توربوشارژ ۳.۰ لیتری شش سیلندر خطی با ۳۷۵ اسب بخار قدرت بهره میبرد که سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی به آن کمک می‌کند و نیرو را فقط به چرخهای عقب منتقل میکند.

بی ام و تخمین می زند که ۷۴۰i تنها در ۵.۰ ثانیه به سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد و اما نسخه ۷۶۰i xDrive از یک موتور ۴.۴ لیتری V-۸ با توربوشارژر دوقلو ۵۳۶ اسب بخاری بهره می برد و به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک عرضه می شود.

این موتور نیز همچنین از سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی استفاده می کند و BMW ادعا می کند که در ۴.۲ ثانیه به سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد.

22

برآوردهای مصرف سوخت برای خط تولید سری ۷ ۲۰۲۳ منتشر نشده است اما انتظار داریم نسبت به مدل قبلی پیشرفت های جزئی داشته باشیم.

سری ۷ به عنوان پرچمدار خط تولید BMW، مجموعه ای از تجملات را برای سرنشینان به ارمغان می آورد. چرم‌های خوش‌بو، تزئینات شیشه‌ای و چوبی فانتزی به فضای داخلی سری ۷ حال و هوای شیک و دلربایی بخشیده است. فضای داخلی لوکس سری ۷ جدید اکنون دارای فناوری های پیشرفته تر است که بهتر میتواند مرسدس بنز S کلاس را به چالش بکشد.

فضای سرنشینان هم در جلو و هم در عقب سخاوتمندانه و جادار است اما نکته اینجاست سری ۷ مدل ۲۰۲۳ زمانی که به پکیج Executive Lounge مجهز می‌شود آپشنهایی نظیر صندلی‌های عقب با قابلیت تنظیم برقی با قابلیت ماساژ، پد شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند برای قسمت صندلی عقب و قابل تنظیم را اضافه می‌کند. صندوق عقب تقریباً به اندازه‌ای بزرگ است که برای یک خودروی لوکس فول سایز انتظار می‌رود.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید