(تصاویر) عرضه جدیدترین کراس اوور هوندا

(تصاویر) عرضه جدیدترین کراس اوور هوندا

از نظر اندازه به مدل «اچ آر - وی» (HR-V)با مشخصات اروپایی نزدیکتر است تا مدل بزرگتر هوندا که در آمریکا عرضه می‌شود، این مدل در اروپا با نام«زد آر - وی» (ZR-V) نیز فروخته می شود.

کد خبر : ۱۳۶۵۹۶
بازدید : ۴۰

هوندا «الویت» ( Elevate) جدید ترین کراس اوور هوندا است که قرار است ابتدا در هند و سپس در سراسر دنیا عرضه شود. انتظار می‌رود این خودرو به دلیل ابعاد مناسب و آپشن‌های متنوع، در زمان عرضه بسیار مورد استقبال قرار گیرد.

کشف اینکه چگونه یک برند خاص با مدل‌های متعدد به بازارهای مختلف پاسخ می‌دهد، بسیار جذاب است. اگرچه هوندا در حال حاضر HR-V، ZR-V  و BR-V کمتر شناخته شده را دارد، اما همزمان در حال عرضه یک کراس اوور کوچک متفاوت در هند است. به «الویت»( Elevate) سلام کنید، یک محصول جدید، هوندا آرزو دارد، پس از راه اندازی این «کراس اوور» در پرجمعیت ترین کشور جهان در اواخر امسال، آن را به یک محصول جهانی تبدیل کند. سوخت این خودرو بنزینی است، اما یک خودروی برقی با همین نام یا هم رده آن ظرف سه سال آینده وارد بازار می‌شود.

تصاویر | جدیدترین کراس اوور هوندا عرضه می‌شود

بر اساس نحوه طبقه بندی وسایل نقلیه در هند که بسته به اندازه آن‌ها انجام می‌گیرد، «الویت» ( Elevate) از نظر فنی یک کراس اوور سایز متوسط ​​است. با این حال، تنها ۴.۳۱۲ متر طول دارد، بنابراین در اروپا جایی بین یک مدل ساب کامپکت و کامپکت قرار می گیرد. محصول جدید در سبد رو به رشد هوندا، ۱.۷۹ متر عرض و ۱.۶۹ متر ارتفاع دارد در حالی که فاصله بین دو محور ۲۶۵۰ میلی متر است.

تصاویر | جدیدترین کراس اوور هوندا عرضه می‌شود

از نظر اندازه به مدل «اچ آر - وی» (HR-V)با مشخصات اروپایی نزدیکتر است تا مدل بزرگتر هوندا که در آمریکا عرضه می‌شود، این مدل در اروپا با نام«زد آر - وی» (ZR-V) نیز فروخته می شود. هوندا می گوید طراحی بیرونی الویت «جسورانه و مردانه» انجام گرفته و ظرفیت بار آن  ۴۵۸ لیتر دارد. طبق تعهد هوندا تجهیزات ایمنی این کراس اوور در حد عالی و حداقل منطبق  با استانداردهای هند عرضه خواهد شد.

تصاویر | جدیدترین کراس اوور هوندا عرضه می‌شود

خروجی توسط یک موتور ۱.۵ لیتری i-VTEC تنفس طبیعی با ۱۱۹ اسب بخار (۸۹ کیلووات) و ۱۴۵ نیوتن متر (۱۰۷ پوند فوت) گشتاور ارائه می‌شود. مشتریان می‌توانند از میان «گیربکس شش سرعته دستی» یا «جعبه دنده متغیر پیوسته» (CVT)  یکی  را انتخاب کنند. «جعبه دنده متغیر پیوسته» قدرت را به چرخ های جلو منتقل می‌کند. این کراس اوور کوچک از نظر مکانیکی با هوندا سیتی مرتبط است و فاصله آن از سطح زمین ۲۲۰ میلی متر است.
 

تصاویر | جدیدترین کراس اوور هوندا عرضه می‌شود

این مدل مقرون به صرفه است، با این حال می‌توان «الویت» را با تجهیزات چشمگیری در اختیار داشت. موارد  یا آپشن‌های خوب از سانروف برقی و شارژر بی سیم تلفن هوشمند گرفته تا صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی و AC خودکار برای سرنشینان عقب را در بر می‌گیرد. هوندا همچنین به پریزهای برق ۱۲ ولت جلو و عقب، دوربین پشتیبان، کروز کنترل تطبیقی، و مجموعه وسیعی از سیستم‌های ایمنی همراه با مجموعه هوندا سنسینگ، تجهیز شده است.

اولین ثبت سفارشات این کراس اوور در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ و همزمان با مشخص شدن جزئیات قیمت گذاری آن انجام خواهد گرفت.

منبع: موتور1

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید