(عکس) یک کادیلاک متفاوت با طراحی استثنایی تیونر ایرانی
یکی از نکات جالب توجه در اسکلید منصوری، رینگهای بسیار بزرگ ۲۶ اینچی آن است.بزرگی این رینگها به دلیل غولپیکر بودن خودرو، آنچنان مشهود نیست!
منصوری برای اولین بار به سراغ کادیلاک رفته استو این موضوع به جهت توسعه سبد محصولات صورت گرفته است. نسخه استاندارد کادیلاک اسکلید اولین نماینده کادیلاک است که زیر تیغ جراحی منصوری میرود.
اولین پروژه منصوری بر اساس آخرین نسل Escalade در مدل استاندارد آن است، اگرچه بسته ارتقاء برای سری V هم در حال انجام است.
ادوات فیبرکربنی و مشکی رنگ در سراسر بدنه به چشم میخورند.کادیلاک اسکلید لارته دیزاین تا قبل از ورود منصوری، قدرتمندترین تیونینگ اسکلید به حساب میآمد، اما حالا کمی قضاوت و نسبت برتری دادن سختتر شده است.
یکی از نکات جالب توجه در اسکلید منصوری، رینگهای بسیار بزرگ ۲۶ اینچی آن است.بزرگی این رینگها به دلیل غولپیکر بودن خودرو، آنچنان مشهود نیست!
این رینگها با رنگ مشکی براق در لاستیکهای ۲۹۵/۳۰ R۲۶ پیچیده شدهاند و احتمالاً هزینه زیادی برای جایگزینی دارند.
قاب آینههای جانبی با طراحی بیامو M-esque را توسعه داده شده است.
اسپویلر بزرگ و جدید در کنار دیفیوزر تغییر یافته، نمای پشتی را جذابتر کردهاند.
در مدل استاندارد اسکلید، این شاسی بلند لوکس فول سایز دارای ۴۲۰ اسببخار قدرت و ۶۲۶ نیوتن متر گشتاور است.این تیونر روی پیشرانه ۶.۲ لیتری V۸ اسکلید کار کرد تا ۴۵۵ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.قدرت اضافی باز شده چیزی نیست که بتوان در مورد آن نوشت، اما باید انتظار داشت زیرا این یک موتور تنفس طبیعی است.
کسانی که به سرعت بیشتری نیاز دارند باید منتظر ارتقای منصوری متناسب با موتور ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژر Escalade-V باشند که ۶۸۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۵ نیوتن متر تولید میکند.
فضای داخلی اسکلید منصوری به جز اعمال بجهای منصوری و تغییرات فرمان، آنچنان دستخوش تغییر نشده است.به احتمال زیاد، باید انتظار قیمتی فراتر از ۲۵۰ هزار دلار برای این خودرو داشته باشیم.
منبع: خبرآنلاین