(ویدیو) قدرت خیره کننده ایمنی و رادارهای تویوتا لندکروز اتاق ۳۰۰
لندکروزر میتواند از برخورد با عابران پیاده هنگام چرخش در مسیرشان جلوگیری کند و عملکرد خوبی را در تمام تستهای ترمز اضطراری خودکار (AEB) با جلوگیری از برخورد یا کاهش در تمام سناریوها نشان داد.
پارسینه نوشت: سری جدید تویوتا لندکروزر ۳۰۰ مدل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ رتبه ۵ ستاره ایمنی را از ANCAP، موسسهٔ ایمنی استرالیا دریافت کرد. تویوتا لندکروزر در تمام زمینههای ارزیابی عملکرد خوبی داشت.
تویوتا لندکروزر با امتیاز ۸۱ درصد، دومین امتیاز را تا به امروز برای حفاظت از کاربران آسیب پذیر جاده تحت پروتکلهای ۲۰۲۰-۲۰۲۲ ANCAP دریافت کرد.
لندکروزر میتواند از برخورد با عابران پیاده هنگام چرخش در مسیرشان جلوگیری کند و عملکرد خوبی را در تمام تستهای ترمز اضطراری خودکار (AEB) با جلوگیری از برخورد یا کاهش در تمام سناریوها نشان داد.
کارلا هوروگ، مدیر اجرایی موسسهٔ ایمنی استرالیا گفت: حفاظتی که تویوتا لندکروز برای کاربران آسیبپذیر جاده، از جمله عابران پیاده و دوچرخهسواران ارائه میکند، برای یک شاسیبلند بزرگ قابل توجه است.
تویوتا لندکروزر در حوزه ارزیابی حفاظت از سرنشینان بزرگسال با امتیاز ۸۹ درصد امتیاز خوبی کسب کرد.تویوتا لندکروز دارای دو کیسه هوای جلو، جانبی محافظ سینه و سر جانبی و همچنین کیسه هوای زانوی راننده و سرنشین است.
در حالی که لندکروز مجهز به کیسه هوای مرکزی نیست، جلوگیری از گردش (حرکت به سمت دیگر وسیله نقلیه) در آزمایشهای ضربهای خوب ارزیابی شد و امتیاز کامل به آن تعلق گرفت.
تویوتا لندکروزر همچنین امتیاز کاملی را برای محافظت از سرنشینان کودک در تست MPDB و ضربه جانبی با امتیاز ۸۸ درصد در این حوزه ارزیابی کسب کرد.
در حوزه ارزیابی تجهیزات کمک ایمنی، تویوتا لندکروزر با امتیاز ۷۷ درصد عملکرد خوبی داشت. لندکروز مجهز به سیستم AEB - Car-to-Car است که در اکثر سناریوهای آزمایشی از برخورد جلوگیری میکند یا آن را کاهش میدهد و یک سیستم پشتیبانی خط (LSS) دارد.