هیولایی به نام رنجر ۱۵۰۰

هیولایی به نام رنجر ۱۵۰۰

مدیران و طراحان پولاریس پس از صحبت با گروهی متمرکز از کشاورزان، مزرعه‌داران و شکارچیان آفتاب‌خورده، خود را در اعماق کارخانه حبس کرده و رنجری طراحی کردند که برای انجام سخت‌ترین کارها در طول روزهای متمادی ساخته شده بود.

کد خبر : ۱۴۵۲۷۴
بازدید : ۲۶۰

«پولاریس» عضله فولادی را به «رنجر ایکس دی ۱۵۰۰» اضافه می‌کند و قدرت و توانایی و دوام بیشتری ارائه می‌کند و زمان و هزینه تعمیر و نگهداری را کاهش می‌دهد.

به نقل از نیواطلس، مدیران و طراحان پولاریس پس از صحبت با گروهی متمرکز از کشاورزان، مزرعه‌داران و شکارچیان آفتاب‌خورده، خود را در اعماق کارخانه حبس کرده و رنجری طراحی کردند که برای انجام سخت‌ترین کارها در طول روزهای متمادی ساخته شده بود.

«رنجر ایکس دی ۱۵۰۰» کاملا جدید از ساختار فولادی ساخته شده تا خواسته‌های پرمشتریان خود را برآورده کند و نسبت به هر رنجر دیگری قدرت، توانایی بیشتر و دوام بیشتری ارائه می‌دهد.

25

اگر به دنبال سرگرمی گذر سریع و پیچ و تاب و حرکات سریع و پرتاب از فراز تپه‌های شنی با این رنجر هستید، اشتباه می‌کنید. «پولاریس آر زد آر» خودروی مخصوص تپه نوردی است.

«رنجر» در مقایسه با این خودرو شبیه نوعی اسب کاری کندتر و ثابت‌تر است. اما «پولاریس» با جدیدترین مدل خود به دنبال دوبرابر کردن همه تواناهایی است که پیشتر در رنجر وجود داشت، در واقع هدف، تبدیل این خودرو به یک برند پیشرو در بازار است. در عین حال «رنجر» برخی از نیازهای مبرم خریداران را برطرف می‌کند.

26

کار «پولاریس» حول قوای محرکه شروع می شود که اولین موتور ۱۵۰۰ سی سی سه سیلندر را با  نیروی محرکه انتقال جدید Steeldrive با قدرت ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۵ پوند بر فوت (۱۴۲ نیوتن متر) جفت کرده است.

این جفت شدن به «ایکس دی» یک ظرفیت جعبه بار ۶۸۰ کیلوگرمی با ۵۰ درصد حجم بیشتر برای حمل کنده‌ها، یونجه، خوراک یا هر چیز دیگری که نیاز به جابجایی دارد، می‌دهد. ظرفیت بکسل ۱۵۸۸ کیلوگرمی نیز نشان دهنده افزایش ۴۰ درصدی نسبت به ظرفیت ۱۱۳۴ کیلوگرمی در «رنجر ایکس پی ۱۰۰۰ » نسل فعلی است.

27

گیربکس «استیل درایو» یک ویژگی برجسته است که از یک تسمه تمام فولادی به جای تسمه لاستیکی معمولی استفاده می‌کند. «پولاریس» تسمه را با سیستم خنک کننده مایع همراه کرده است و نوید حداکثر دوام و طول عمر را با نگهداری کمتر می‌دهد.

پولاریس اعلام کرده است: این طراحی،  باعث تعویض نرم  و دقیق دنده‌ها و صدای کمتری در زمان تعویض دنده‌ها می‌شود. این تسمه همچنین در کمک به صعود و فرود XD از تپه نقش ایفا می‌کند  و به کنترل خودرو در بیشتر سراشیبی‌ها کمک می‌کند و از چرخش چهارچرخ به عقب در هنگام رها کردن پدال گاز و ترمز در هنگام صعود جلوگیری می‌کند.

اصطلاح «محکم مانند فولاد» در مورد شاسی فولادی جدید یک تکه و با استحکام بالا نیز صدق می کند، که «پولاریس» ادعا می‌کند ۱۶۰درصد استحکام پیچشی بیشتری دارد و باعث می‌شود سواری نرم تر و آب بندی کابین بهتر شود.

منبع: همشهری

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید