بیامو قدیمی، خودروی کلکسیونی شد!
از نظر ظاهری، منهارت همه چیز را نسبتاً ظریف و دست نخورده نگه میدارد. طراحی بینظیر E۳۰ که هنوز هم جذاب و تهاجمی است، طبیعتا نباید هم دستخوش تغییرات فراوان شود.
هر زمان که وسیله نقلیهای ارزشمند، مانند بیامو E۳۰ M۳ را تغییر دهید، این یک پیشنهاد خطرناک است! هیچ چیز بیشتر از به هم ریختن فرمولی که محبوب است، باعث تحریک افراد نمیشود. اما منهارت، کار خود را به خوبی انجام داده است.
از نظر ظاهری، منهارت همه چیز را نسبتاً ظریف و دست نخورده نگه میدارد. طراحی بینظیر E۳۰ که هنوز هم جذاب و تهاجمی است، طبیعتا نباید هم دستخوش تغییرات فراوان شود.
یک اسپلیتر جلو و یک اسپویلر عقب بهینه شده، تغییرات قابل توجه بدنه هستند که ظاهر آن اساسا شبیه E۳۰ M۳ Evo است. یک پوشش سبز مات، بدنه را میپوشاند.
چراغهای عقب سیاه شدهاند. تریم قرمز رنگ خم دیده میشود که نوعی ادای احترام به دهه ۱۹۸۰ است.
فضای داخلی تقریباً به طور کامل با چرم قرمز پوشیده شده است. داشبورد و کنسول وسط مشکی هستند، دسته تعویض دنده چوبی است و نمایشگر دادههای دیجیتال، اطلاعات حیاتی را به راننده منتقل میکند.
قلب تپنده این خودرو، یک موتور ۳.۵ لیتری I۶ تقویت شده آلپینا B۷ S توربو است. ۴۰۵ اسببخار قدرت و ۶۴۹ نیوتونمتر گشتاور خروجی این پیشرانه است. این قدرت از طریق یک جعبه دنده پنج سرعته دستی به چرخهای عقب منتقل میشود.
در مورد چرخها، آنها به طور قابل توجهی بزرگتر از چرخهای استاندارد E۳۰ هستند. منهارت رینگهای شش پره ستارهای شکل را به رنگ مشکی مات با ابعاد ۱۹ اینچ در جلو و عقب اضافه میکند. پشت آنها، ترمزهای برمبو ارتقا یافته با کالیپرهای چهار پیستونی و دیسک های ۱۳ اینچی قرار دارند.
منهارت هیچ اشارهای به قیمت MH۳ ۳.۵ Turbo خود نکرده است.با توجه به اینکه قیمت های E۳۰ M۳ در محدوده شش رقمی قرار دارند، به دست آوردن یک نسخه رستومد منظم، مانند این پروژه، ارزان نخواهد بود.
منبع: خبر آنلاین