شرایط فروش وانت نیسان ویژه آذر 1402 اعلام شد + جدول

شرایط فروش وانت نیسان ویژه آذر 1402 اعلام شد + جدول

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش وانت نیسان ویژه آذر 1402 را اعلام کرد. در این شرایط دو نسخه از وانت نیسان یا قیمت قطعی و موعد تحویل فوری به متقاضیان عرضه شده‌اند.

کد خبر : ۱۶۳۲۲۸
بازدید : ۲۴

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش وانت نیسان ویژه آذر 1402 را اعلام کرد. در این شرایط دو نسخه از وانت نیسان به متقاضیان عرضه شده‌اند.

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش وانت نیسان ویژه آذر 1402 را اعلام کرد. در این شرایط دو نسخه از وانت نیسان یا قیمت قطعی و موعد تحویل فوری به متقاضیان عرضه شده‌اند.

شرایط فروش وانت نیسان از ساعت 11 صبح پنجشنبه دوم آذرماه آغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

نخستین تیپ ارائه‌شده از نیسان وانت در این بخشنامه فروش، نیسان دوگانه‌سوز معمولی است. این خودرو با قیمت تقریبی 554 میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار دارد.

اگر مشتریان تمایل به خرید نیسان وانت دوگانه‌سوز با لاستیک رادیال داشته باشند، بایستی 20 میلیون تومان بهای بیشتری را بپردازند، البته موعد تحویل این خودرو نیز کوتاه‌تر است.

خریداران نیسان وانت دوگانه با لاستیک رادیال می‌توانند اتومبیل خود را پس از 45 روز کاری که معادل تقریبی 2 ماه است، تحویل بگیرند. در سوی دیگر تحویل نیسان دوگانه‌سوز معمولی 60 روز کاری یا 2 ماه و نیم به طول می‌انجامد.

جدول شرایط فروش وانت نیسان در آذرماه 1402:

Capture111

 

رکود سنگین بازار خودرو و عرضه انبوه خودروهای تجاری نظیر وانت بارها، موجب شده است تا قیمت این خودروها به نرخ بازار نزدیک شود. برای مثال اکنون قیمت وانت نیسان دوگانه‌سوز معمولی در بازار آزاد 581 میلیون تومان است.

 

این قیمت حدود 30 میلیون تومان با نرخ کارخانه تفاوت دارد که اختلاف زیادی محسوب نمی‌شود. بنابراین برای علاقه‌مندان به این خودرو، راه ساده‌تر خرید نیسان وانت از بازار آزاد و تحویل‌گرفتن خودرو در همان روز است.

با این کار آن‌ها حدود 30 میلیون تومان وجه بیشتری پرداخت می‌کنند، اما در ازای آن نیاز به انتظار دو یا سه ماهه ندارند.

دیگر خودرو حاضر در این شرایط فروش نیز چنین وضعیتی دارد. قیمت وانت نیسان دوگانه‌سوز رادیال در بازار آزاد 590 میلیون تومان است. اختلاف این نسخه نسبت به مدل قبلی کمتر است. بنابراین به نظر می‌رسد که این شرایط فروش چندان مورد استقبال طرفداران وانت قرار نگیرد.

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید