(تصاویر) رونمایی از خودروی جدید پاگانی؛ فقط ۸ دستگاه تولید می‌شود!

(تصاویر) رونمایی از خودروی جدید پاگانی؛ فقط ۸ دستگاه تولید می‌شود!

این خودروی روباز یک ظاهر آیرودینامیک وحشی از خود به نمایش گذاشته که کارشناسان آن را یک جانور بدون سازش در جاده می‌دانند.

کد خبر : ۱۶۳۲۹۸
بازدید : ۲۵۸

شرکت پاگانی بالاخره نسخه «ایمولا رودستر» را رونمایی کرد که با سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت برای استفاده در خیابان مهندسی شده است.

به نقل از موتور۱، این خودروی روباز یک ظاهر آیرودینامیک وحشی از خود به نمایش گذاشته که کارشناسان آن را یک جانور بدون سازش در جاده می‌دانند.

181

وزن خالص ایمولا قبل از اضافه کردن مایعات، ۱۲۶۰ کیلوگرم است که به این ترتیب یک سوپرمینی سنگین محسوب می‌شود.

182

این خودرو با یک موتور V۱۲ عظیم مجهز به یک توربو دوقلو و موتوری ۶.۰ لیتری است که AMG آن را توسعه داده است. ایمولا ۸۳۸ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نیروی رانش هم از طریق یک جعبه دنده ۷ سرعته متوالی که به وسیله Xtrac به طور خاص برای پاگانی ساخته شده به چرخ های عقب هدایت می‌شود و کل بدنه عضلانی آن را به حرکت درمی‌آورد. قبل از اینکه یک محدودکننده الکترونیکی، مانع شود، حداکثر سرعت آن به ۳۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

183

درست مثل آئودی R۸ GT۲ ایمولا رودستر دارای لاستیک های پیرلی P Zero Trofeo R است. ابعاد لاستیک ۲۶۵/۳۰ R۲۰ در محور جلو و ۳۵۵/۲۵ R۲۱ در عقب است.

184

ترمزهای کربن سرامیکی به همراه تهویه، قدرت توقف را در هر دو محور ارائه می دهد. یکی دیگر از ویژگی های برجسته این سوپراسپرت روباز، سیستم تعلیق دو جناغی با کمک فنرهای کنترل شده الکترونیکی است.

185

پاگانی در مورد قیمت این خودرو به راحتی جواب نمی دهد، اما می‌گوید ایمولا رودستر تنها به ۸ دستگاه محدود خواهد شد. این باعث می‌شود که آن را کمی کمتر از کوپه ای که تنها ۵ خودرو از آن ساخته شده است منحصر به فردتر کند.

منبع: همشهری

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید