شرایط فروش جدید اقساطی تیگارد X35 سانیار موتور اعلام شد + جدول آذر ۱۴۰۲

شرایط فروش جدید اقساطی تیگارد X35 سانیار موتور اعلام شد + جدول آذر ۱۴۰۲

در بخشنامه جدید فروش تیگارد X35 دو تغییر بزرگ اعمال شده است. در شرایط فروش اقساطی خودرو، متقاضی ابتدا مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب خودروساز واریز کرده و مابقی را حداکثر در ۳۶ ماه آینده پرداخت خواهد کرد. در صورت انتخاب روش اقساطی ۱۲ ماهه، کارمزدی از مشتری دریافت نمی‌شود. ولی اقساط ۱۲ ماه به بالا دارای کارمزد مطابق با شرایط لیزینگ است.

کد خبر : ۱۶۴۴۷۳
بازدید : ۴۵

شرایط فروش اقساطی جدید تیگارد X35 توسط تیگارد موتور اعلام شد.

در بخشنامه قبلی فروش سانیار موتور ویژه عرضه از طریق سامانه یکپارچه، تیگارد X35 بدون نیاز به ضامن، با تنوع در مدت پرداخت اقساط و موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه شده بود.

در این بخشنامه (مهرماه ۱۴۰۲)، قیمت مصوب تیگارد ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بود و متقاضی می‌توانست با پیش‌پرداخت ۶۵۰ میلیون تومان و پرداخت اقساط ۱ الی ۵ ساله صاحب خودرو شود.

ولی در بخشنامه جدید فروش تیگارد X35 دو تغییر بزرگ اعمال شده است. در شرایط فروش اقساطی خودرو، متقاضی ابتدا مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب خودروساز واریز کرده و مابقی را حداکثر در ۳۶ ماه آینده پرداخت خواهد کرد. در صورت انتخاب روش اقساطی ۱۲ ماهه، کارمزدی از مشتری دریافت نمی‌شود. ولی اقساط ۱۲ ماه به بالا دارای کارمزد مطابق با شرایط لیزینگ است.

تغییر دیگر در بخشنامه به وضعیت سند خودرو مربوط می‌شود. در بخشنامه قبلی مهرماه ۱۴۰۲، سند خودرو تا پایان اقساط و تسویه‌حساب کامل، در رهن شرکت بود و امکان فک آن وجود نداشت. ولی در بخشنامه آذرماه، خودرو دیگر در رهن شرکت نیست، بلکه در قالب قرارداد مستقل مشتری با لیزینگ و مطابق با قوانین لیزینگ در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

با توجه به تغییرات اعلام‌شده، شرایط فروش اقساطی تیگارد x35 را می‌توان در جدول زیر خلاصه کرد.

جدول شرایط فروش اقساطی تیگارد x35 در بخشنامه جدید آذرماه ۱۴۰۲

22222222

سامانه یکپارچه تخصیص از تاریخ ۱۲ الی ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲، تیگارد X35 را در معرض فروش قرار می‌دهد. پیش ثبت‌نام این ماشین نیازی به حساب وکالتی و بلوکه کردن پول ندارد، بلکه مبلغ در مرحله پرداخت مستقیما به حساب سازنده واریز می‌شود. علاوه بر سانیار موتور، خودروهای متعلق به ایلیا موتور، کرمان موتور و آرین موتور نیز در این سامانه عرضه می‌شوند.

تیگارد X35 در طرح فروش آذرماه با قیمت ۱ میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای و خاکستری به فروش می‌رسد. موعد تحویل خودرو ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

 فروش نقدی تیگارد X35 در سامانه یکپارچه آذر ۱۴۰۲

33333333

منبع: خودروبانک

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید