قیمت و زمان عرضه پیکاپ G9 مشخص شد

 قیمت و زمان عرضه پیکاپ G9 مشخص شد

شنیده ها حاکی از آن است که زمان عرضه و قیمت محصول عظیم الجثه بهمن موتور، پیکاپ G9، مشخص شده و قرار است به زودی وارد خیابان های شود.

کد خبر : ۱۶۵۱۲۶
بازدید : ۴۲

پیکاپ G9 بزرگ ترین و قوی ترین محصول بهمن موتور است که سال گذشته معرفی شد و به علت ظاهر آمریکایی و توانمندی بالایی که دارد توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود.

حالا اما پس از گذشت یک مدت نسبتاً طولانی از معرفی، پروسه تولید این خودرو آغاز شده و شرکت نیز تصمیم گرفته تا پیکاپ G9 را حداکثر تا ۲۰ روز آینده خارج از سامانه یکپارچه و بورس کالا برای اولین بار عرضه کند.

2

به این ترتیب در روزهای آتی باید منتظر عرضه اولیه این خودرو توسط بهمن موتور در خارج از سامانه یکپارچه و بورس کالا باشیم. از این رو متقاضیان و علاقه مندان به خرید این پیکاپ می توانند در زمان مقرر به سایت بهمن موتور مراجعه کنند و G9 را خریداری کنند.

در مورد قیمت این خودرو هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست اما شنیده ها حاکی از آن است که بهایی بین ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد تومان قرار است برایش در نظر گرفته شود.

نام خودرو قیمت کارخانه
پیکاپ بهمن G9 ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

به طور کلی می توان نتیجه گرفت که با توجه به توانمندی ها و طراحی ظاهری جذاب این پیکاپ، به احتمال زیاد با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شود.

مشخصات فنی G9

زیر کاپوت G9 یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با فناوری GDI قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۲۲۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک ZF به چهار چرخ منتقل می شود و قابلیت تنظیم دنده سبک و سنگین را در این خودرو داریم.

امکانات G9

یکاپ G9 فول ترین پیکاپ بازار ایران خواهد بود و به امکانات خوب و کاربردی نظیر ترمز ABS، سیستم کمکی EBD، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، ترمز پارک برقی، سیستم هشدار تصادف از جلو، رادار خطی، چهار کیسه هوا، سیستم ورود بدون کلید، صفحه نمایش ۱۰ اینچی لمسی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، جلوآمپر دیجیتال ۱۲ اینچی، شارژر وایرلس تلفن همراه، دوربین ۳۶۰ درجه، چراغ روشنایی روز، انتخاب حالت رانندگی (اسپرت، اقتصادی و نرمال)، سیستم روشنایی مشایعت تا درِ منزل، صندلی ۶ حالته برقی راننده، صندلی چهارحالته برقی شاگرد، تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه عقب، گرم‌کن صندلی های جلو، آینه های تاشو برقی مجهز به گرم‌کن و… مجهز شده است.

3

این امکانات کامل را در هیچ پیکاپی در بازار ایران ندیده بودیم و این فول ترین پیکاپ تاریخ بازار ایران است.

منبع: عصر ترکیه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید