(عکس) شریک چینی خودروسازی ایلیا از جدیدترین شاسی‌بلند خود رونمایی کرد

(عکس) شریک چینی خودروسازی ایلیا از جدیدترین شاسی‌بلند خود رونمایی کرد

Yuanhang H۸ که به عنوان یک SUV بزرگ شناخته می‌شود، دارای اندازه ۵۲۳۰/۲۰۱۵/۱۷۶۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۳۱۲۶ میلی متری، با طرح صندلی ۲+۲+۲ است.

کد خبر : ۱۶۹۰۵۹
بازدید : ۱۷۵

در ۲۸ دسامبر، Yuanhang Auto از گروه دایون، شاسی بلند شش نفره تماما الکتریکی خود را با نام H۸ به بازار عرضه کرد. در مجموع پنج مدل با محدوده قیمتی ۴۹۲۰۰ تا ۷۸۸۰۰ دلار آمریکا) روانه بازار شد که در نسخه‌های دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک موجود است. دو مدل Y۵ و Y۷ گروه دایون در ایران، توسط صنایع خودروسازی ایلیا به تولید می‌رسند.

Yuanhang H۸ که به عنوان یک SUV بزرگ شناخته می‌شود، دارای اندازه ۵۲۳۰/۲۰۱۵/۱۷۶۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۳۱۲۶ میلی متری، با طرح صندلی ۲+۲+۲ است.

تمامی مدل‌های Yuanhang H۸ به‌صورت استاندارد با قابلیت‌های رانندگی پیشرفته سطح ۲ عرضه می‌شوند که دارای دستیار ترافیک، کمک رانندگی در بزرگراه، کمک تغییر مسیر، حفظ خودرو بین خطوط، کنترل تطبیقی ‌محدوده سرعت، هشدار ترافیک عقب و ترمز اضطراری خودکار هستند.

51

مشتریان می‌توانند از بین مدل‌های دیفرانسیل عقب تک موتور و چهار چرخ محرک دو موتوره یکی را انتخاب کنند. تمامی مدل‌ها حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت دارند.

مدل دیفرانسیل عقب:

    یک موتور الکتریکی با ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور.

    گزینه‌های بسته باتری لیتیومی سه تایی ۸۸.۴۲ کیلووات ساعت و ۱۰۰ کیلووات ساعتی، که به ترتیب برد ۶۱۰ و ۷۰۰ کیلومتری دارند (مطابق با معیار CLTC).

    شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۶.۵ ثانیه اعلام شده است.

52

مدل چهار چرخ محرک

    یک موتور الکتریکی با ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۴۵ نیوتن متر گشتاور در جلو و یک موتور الکتریکی با ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور در عقب.

    گزینه‌های بسته باتری لیتیومی سه تایی ۸۸.۴۲ کیلووات ساعت و ۱۰۰ کیلووات ساعتی، که به ترتیب برد ۵۶۰ و ۶۵۰ کیلومتری دارند (مطابق با معیار CLTC).

    یک موتور الکتریکی با ۳۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور در جلو و یک موتور الکتریکی با ۳۴۸ اسب بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتن متر در عقب.

    بسته باتری لیتیومی سه تایی ۱۵۰ کیلووات ساعتی، برد ۹۵۰ کیلومتری را فراهم می‌کند (مطابق با معیار CLTC).

    شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۳.۸ ثانیه اعلام شده است.

    با شارژ سریع، ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا از ۲۰٪ تا ۸۰٪ شارژ شود.

53

با ورود به فضای داخلی، طراحی کابین جلو اساساً با Yuanhang Y۶ یکسان است. قسمت بزرگی با مواد چرمی پوشانده شده و پس‌زمینه‌ای را در برابر فرمان چرمی چند منظوره دو پره، نمایشگر کیلومترشمار ۱۲.۳ اینچی شناور و صفحه نمایش مرکزی ۱۷.۳۸ اینچی با طرح عمودی فراهم می‌کند.

54

علاوه بر این، Yuanhang H۸ پیکربندی‌های کاربردی مانند هدآپ دیسپلی دارای واقعیت افزوده، سیستم صوتی با ۲۷ بلندگو، نورپردازی محیطی با ۲۵۶ رنگ، سیستم ورود خودرو با تشخیص چهره، تشخیص صدا و آینه دید عقب دیجیتال را نیز ارائه می‌کند.

در بازار فعلی، شاسی‌بلندهای الکتریکی با قیمت‌های مشابه Yuanhang H۸ شامل نیو M۹، آیتو ES۸ و آئودی Q۵ e-tron هستند.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید