خودرو برقی جدید جیلی با خوش‌قیمت‌ترین‌های بازار رقابت می‌کند

خودرو برقی جدید جیلی با خوش‌قیمت‌ترین‌های بازار رقابت می‌کند

جیلی خودرو برقی خوش‌قیمت جدیدش را در نمایشگاه CES رونمایی کرد.

کد خبر : ۱۷۰۸۲۹
بازدید : ۱۶

گروه خودروسازی جیلی به‌صورت رسمی خودرو گلکسی E8 را در نمایشگاه CES رونمایی کرد. جیلی قیمت خودرو گلکسی E8 را ۲۴٬۷۵۲ دلار اعلام کرده است که رقیبی سرسخت برای خودرو برقی محبوب BYD Han محسوب می‌‌شود.

گلکسی E8 جدیدترین عضو از خانواده‌ی محصولات گلکسی جیلی است که روی پلتفرم SEA ساخته شده است. جیلی قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ درمجموع هفت مدل معرفی کند که همگی نمونه‌های هیبریدی و الکتریکی را شامل می‌شوند.

geely-galaxy-e8-front-659c1103db28d1d08cc7c639_3_11zon

خودرو گلکسی E8 سدان الکتریکی اندازه‌متوسط است که ۵ متر طول و ۱٫۹ متر عرض و ۱٫۴ متر ارتفاع دارد و فاصله‌ی محوری آن ۲٫۹ متر است.

geely-galaxy-e8-rear-659c114adb28d1d08cc7c63b_2_11zon

جری گن، مدیرعامل جیلی، تأکید می‌کند که هدف گلکسی E8 کسب بیشترین سهم بازار در بخش رقابتی خودروهای برقی است و علاقه‌مندان به خودروهای پلاگین هیبریدی و تماما الکتریکی را هدف قرار داده است.

geely-galaxy-e8-interior-659c0f45fd49184092c43f18_1_11zon

خودرو جدید جیلی به سیستم محرکه‌ی الکتریکی سیلیکون کاربید با عملکرد بالا و دو موتور الکتریکی با توان ۴۷۵ کیلووات مجهز است. نسخه‌ی فول آپشن برپایه‌ی پلتفرم ۸۰۰ ولت، با ۵ دقیقه شارژ به برد کم‌نظیر ۱۸۰ کیلومتر دست پیدا می‌کند و تنها در ۳٫۴۹ ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد.

خودرو مذکور به تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۲۹۵ و صفحه‌نمایش بزرگ ۴۵ اینچی با وضوح 8K در داخل کابین مجهز شده است.

جیلی با گلکسی E8 قصد دارد نه‌تنها فروش خود را افزایش دهد؛ بلکه خود را به‌عنوان بازیگری مهم در چشم‌انداز رو به تکامل خودروهای برقی معرفی کند و به سلطه‌ی خودروسازانی مانند BYD در دسته سدان‌های کلاس B پایان دهد.

منبع: خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید