تهدید لامبورگینی و فراری به سبک چینی؛ یانگ وانگ U۹ جهان لوکس ها را تسخیر می کند؟

تهدید لامبورگینی و فراری به سبک چینی؛ یانگ وانگ U۹ جهان لوکس ها را تسخیر می کند؟

یانگ وانگ که برند سطح بالای بی وای دی محسوب می‌شود، محصول پرحاشیه و قدرتمند خود به نام U۹ را به زودی عرضه خواهد کرد. مشخصات فنی این ابرخودروی چینی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

کد خبر : ۱۷۸۴۷۴
بازدید : ۳۳

یانگ وانگ U۹ در چین به قیمت ۲۳۶ هزار دلار عرضه شد. این ابرخودروی تمام الکتریکی، روی پلت فرم e۴ قرار دارد و به سیستم تعلیق Disus X بی وای دی مجهز است که به آن امکان می‌دهد روی سه چرخ حرکت کند یا حتی بپرد! چهار موتور الکتریکی با توان ترکیبی ۱۲۸۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۶۸۰ نیوتن متر به آن نیرو می‌دهند.

5995989

U۹ که بر اساس گفته BYD مخفف Ultimate ۹ است، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در ۲.۳۶ ثانیه و از صفر تا ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۹.۷۸ ثانیه طی می‌کند. یانگ وانگ U۹ در پیست بین المللی معروف شانگهای آزمایش شد و به زمان رسمی دور زدن ۲ دقیقه و ۱۷ ثانیه و ۶۵ میلی ثانیه رسید.

5995990

بسته باتری LFP دارای ظرفیت ۸۰ کیلووات ساعت است که برای ۴۶۵ کیلومتر برد (براساس CLTC) مناسب است. وزن این بسته ۶۳۳ کیلوگرم بوده و وزن کل خودرو را به ۲۴۷۵ کیلوگرم می‌رساند که برای این سوپراسپرت بسیار زیاد است. حداکثر سرعت رسمی ۳۰۹.۱۹ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

منبع: خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید