(تصاویر) لانچیا اپسیلون؛ همزاد ایتالیایی و زیبای پژو ۲۰۸

(تصاویر) لانچیا اپسیلون؛ همزاد ایتالیایی و زیبای پژو ۲۰۸

زمانی که فیات کرایسلر و پژو سیتروئن چند سال پیش با هم ادغام شدند، استلانتیس قول داد که همه برندها را در مجموعه گسترده خود نگه دارد. این وعده نیز شامل برند لانچیا می‌شود که بالاخره خودروی جدیدی به نام اپسیلون در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌کند.

کد خبر : ۱۹۰۶۴۰
بازدید : ۲۰

جدیدترین نسل لانچیا اپسیلون به‌زودی با نشان HF (High-Fidelity) عرضه خواهد شد. لوگوی HF که دارای یک فیل کوچک است، برای اولین بار در سال ۱۹۶۰ استفاده شد. در حالی که تمام خودروهای قبلی با نشان HF دارای موتور بنزینی بودند، اپسیلون HF جدید کاملاً الکتریکی است.

10

این خودرو ۲۳۷ اسب بخار قدرت را از موتور نصب‌شده در جلو ارائه می‌دهد و با آبارث ۶۰۰e و آلفا رومئو جونیور ولوچه مطابقت دارد. این مطابقت تصادفی نیست چرا که این سه خودرو از پلتفرم مدولار مشترکی (CMF) استفاده می‌کنند که توسط چندین محصول دیگر استلانتیس مانند پژو ۲۰۸ نیز استفاده می‌شود.

11

این موتور الکتریکی نیروی خود را از یک بسته باتری ۵۴ کیلووات‌ساعتی می‌گیرد که از مدل‌های آلفا رومئو و آبارث به ارث رسیده است.

12

لانچیا شتاب‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را ۵٫۸ ثانیه اعلام می‌کند، که برای یک هاچ‌بک کوچک دیفرانسیل جلو از یک برند معمولی خیلی ضعیف نیست.

13

به‌غیراز موتور الکتریکی ارتقاء یافته، اپسیلون HF دارای سیستم تعلیق پایین‌تر برای هندلینگ بهتر است.

14

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید