رونمایی از شکل و شمایل جذاب جیپ گلادیاتور 2024؛ نسخۀ موپار

رونمایی از شکل و شمایل جذاب جیپ گلادیاتور 2024؛ نسخۀ موپار

در آخرین نسخه ویژه موپار (Mopar)، گلادیاتور با رنگ فرعی قرمز و رنگ اصلی مشکی با مجموعه‌ای از لوازم جانبی تزیین شده است.

کد خبر : ۱۹۲۳۶۰
بازدید : ۴۴۵

فرادید| جیپ به نوعی نقش پورشه را در دنیای آفرودبازها دارد؛ این کمپانی به طور مداوم مدل‌های ویژه جدیدی را برای مجموعه خودروهای نمادین و کلاسیک خود تولید می‌کند. آخرین مدل آن، یک اصلاح منحصر به فرد برای پیکاپ گلادیاتور توسط موپار (Mopar) است؛ شرکتی که بخش اصلی قطعات و لوازم جانبی برندهای آمریکایی استلانتیس را تولید می‌کند. 

به گزارش فرادید، جیپ گلادیاتور مدل ۲۰۲۴ موپار همانطور که خودروساز به آن اشاره می‌کند، مجموعه‌ای از افزونه‌ها را در خود جای داده است؛ از سنگ‌لغزه گرفته تا روکش پارچه‌ای و دارای رنگ‌های تأکیدی قرمز پر زرق و برق و مجموعه‌ای از برچسب‌ها و نشان‌های خاص. 

مدل موپار بر اساس اصلاح مدل روبیکون ساخته شده و با برچسب‌های مکان‌نگارانه منحصر به فرد روبیکون روی کاپوت، قسمت بار ماشین و درب عقب به رنگ مشکی درآمده است. رنگ‌های تأکیدی قرمز به آن کلاس اسپرت داده‌اند و کاپوت و قسمت بار آن نیز لوگوی قطعات ساخت جیپ (JPP) را دارند. مدل موپار دارای ریل‌های سنگ‌لغزه سنگین، محافظ مشبک سه حلقه‌ای و نشان موپار در درب عقب است. کف قسمت بار ماشین، دارای یک روکش محافظ سخت در برابر زنگ‌زدگی است. 

1

اگرچه جیپ هیچ عکسی از فضای داخلی ماشین ارائه نکرده، اما گفته می‌شود کابین آن دارای صندلی‌های چرمی دو رنگ سفارشی کاتزکین (Katzkin) است که با لوگوی موپار و ترکیب دو رنگ مشکی و قرمز ماراشینو (آلبالویی) مزین شده است. رنگ قرمز دوباره روی دسته‌های کنسول مرکزی و همچنین دوخت روی صندلی‌ها، فرمان و پانل ابزار به کار رفته است. کنسول میانی نشان سریالی موپار ۲۰۲۴ را به نمایش می‌گذارد و کابین شامل سقف کاذب موپار و تشک‌های کف مناسب هر شرایط آب و هوایی است. 

2

موتور وی 6 (V6)، 3.6 لیتری، ۲۸۵ اسب بخاری در عملکرد معمولی خود طبق گلادیاتورهای استاندارد بدون تغییر است. موپار گلادیاتور روی چرخ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی با رنگ‌های تأکیدی مشکی و لاستیک‌های فالکِن، حرکت می‌کند. هر مالک بسته‌ای با گواهی اصالت شخصی و تحویل خودرو به همراه یک جعبه ابزار ۸۳ قطعه‌ای دریافت می‌کند. مشتریان می‌توانند انواع قطعات اضافی جیپ را نیز در کامیون خود قرار دهند. جیپ تنها ۲۵۰ نمونه از نسخه ۲۰۲۴ Gladiator Mopar را خواهد ساخت. مدل ویژه ۷۲۱۹۰ دلار قیمت دارد و در حال حاضر در اختیار نمایندگی‌های منتخب جیپ است.

مترجم: زهرا ذوالقدر

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید