(ویدئو) جگوار XJS لیستر؛ تنها 90 نفر شانس آشنایی با این شاهزاده را داشتند!

(ویدئو) جگوار XJS لیستر؛ تنها 90 نفر شانس آشنایی با این شاهزاده را داشتند!

تنها 90 بسته لیستر روی جگوار اکس جی اس نصب و تحویل مشتریان شد. بسته تقویتی لیستر شامل انجین 7 لیتری جدید، سیستم اگزوز جدید، تعلیق جدید، کیت بدنه و بسیاری دیگر از جزئیات فنی پیشرانه می شد. با این تغییرات میزان خروجی پیشرانه به 496 اسب بخار و گشتاور به 500 نیوتن متر رسید.

کد خبر : ۱۹۲۳۸۶
بازدید : ۲۵

جگوار XJS لیستر  1989، محصولی از همکاری  جگوار  و شرکت مهندسی مهندسی لیستر، یک خودروی اسپرت لوکس و قدرتمند است که در تعداد محدودی تولید شد. این خودرو با موتور V12 قدرتمند خود، شتابی خیره‌کننده و سرعتی باورنکردنی دارد و به عنوان یکی از سریع‌ترین خودروهای زمان خود شناخته می‌شود.

جگوار لیستر  طی 4.5 ثانیه از توقف کامل به سرعت 96 کیلومتر برساعت رسید و بیشینه سرعت محاسبه شده برای آن نیز 200 کیلومتر برساعت با رینگ های 17 اینچی اعلام شد.

کابین نیز میزبان تغییرات جدیدی بود که فضای زیباتری را در اختیار 90 مشتری ویژه لیستر قرار می داد.

XJS لیستر  علاوه بر عملکرد فوق‌العاده، از طراحی ظاهری شیک و جذابی نیز بهره می‌برد. بدنه‌ی عضلانی، رینگ‌های اسپرت و اسپویلر عقب، این خودرو را به یک هیولای واقعی در جاده تبدیل کرده‌اند.

این خودرو در زمان عرضه‌ی خود، قیمتی بسیار بالا داشت و تنها ثروتمندان و علاقه‌مندان به خودروهای اسپرت می‌توانستند آن را خریداری کنند.  XJS لیستر  امروزه به عنوان یک خودروی کلاسیک و کلکسیونی ارزشمند شناخته می‌شود و در حراج‌ها با قیمت‌های نجومی به فروش می‌رسد.

جگوار اکس جی اس لیستر

81

82

83

84

85

86

منبع: عصر ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید