(عکس) M3 همه را شکست خواهد داد؛ خودروی برقی و قدرتمند بی‌ام‌و

(عکس) M3 همه را شکست خواهد داد؛ خودروی برقی و قدرتمند بی‌ام‌و

در حالی که برخی از خودروسازان برنامه‌های خود را برای خودروهای الکتریکی تغییر می‌دهند، بی‌ام‌و اما به جلو حرکت می‌کند.

کد خبر : ۱۹۴۷۵۶
بازدید : ۱۶

این شرکت در چند سال آینده مدل‌هایی را با استفاده از پلتفرم Neue Klasse خود عرضه خواهد کرد، از جمله خودروهای پرقدرت M. کسانی که نگران حرکت به سمت الکتریکی شدن هستند باید از صحبت‌های فرانک ون میل، مدیرعامل سریM شرکت بی‌ام‌و احساس راحتی کنند که ادعا کرده است M3 الکتریکی "همه چیز را شکست خواهد داد."

او گفت که مشتاق است از پیکربندی چهار موتوره خودرو بهره‌برداری کند زیرا این امکان را می‌دهد تا سیستم رانش و شاسی را "با یک منطق مرکزی" کنترل کند، که یک خودروی عملکردی "خنثی، خطی و پیش‌بینی‌پذیر" ایجاد می‌کند که باید قدرتی برای شکست همه چیز داشته باشد.

فرانک وبر، رئیس مهندسی و تحقیق و توسعه بی‌ام‌و، قبلاً اشاره کرده بود که این خودرو یک مگاوات قدرت تولید خواهد کرد، یا ۱۳۴۱ اسب بخار. خودروی M دارای شیمی باتری و سیستم خنک‌کننده منحصر به فرد، موتورهای الکتریکی طراحی شده در داخل شرکت، معماری ۸۰۰ ولتی و نرم‌افزار خاصی برای راه‌اندازی همه این‌ها خواهد بود.

54

این خودروساز همچنین در حال بررسی یک نسخه سبک‌تر دیفرانسیل عقب است که تجربه رانندگی متفاوتی ارائه می‌دهد. نصف موتورها احتمالاً به معنای نصف قدرت و ۶۷۰ اسب بخار است که هنوز هم بسیار زیاد است.

ممکن است یک M3 Touring الکتریکی نیز بر روی معماری جدید عرضه شود، اما همه این‌ها چند سال دورتر است. سری ۳ مبتنی بر Neue Klasse در سال ۲۰۲۶ عرضه می‌شود و سپس M3 در سال ۲۰۲۷ خواهد آمد. احتمالاً واگن نیز بعد از آن، نزدیک به پایان دهه عرضه خواهد شد.

این ابرخودرو چقدر هزینه خواهد داشت؟ کسی نمی‌داند، اما بسیاری امیدوارند که قیمت آن نیز مانند ادعاهای خود خودرو بسیار گزاف نباشد. خودروهای جسور با ادعاهای جسورانه اغلب با برچسب‌های قیمتی جسورانه نیز همراه هستند.

منبع: همشهری

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید