(تصاویر) نمایش تانک 300 در تهران؛ جایگزین پاترول و جیپ وارد بازار می‌شود

(تصاویر) نمایش تانک 300 در تهران؛ جایگزین پاترول و جیپ وارد بازار می‌شود

شتابران خودرو با دو محصول تانک ۳۰۰ و پیکاپ مکسوس استار H شوروم مرکزی خود را افتتاح کرد.

کد خبر : ۲۰۱۸۲۹
بازدید : ۳۲۲۳

شرکت شتابران خودرو به عنوان اولین شرکت خصوصی واردکننده با پروانه تولید، شوروم مرکزی خود را به صورت رسمی در تهران همراه با نمایش عمومی تانک ۳۰۰ و استار H افتتاح کرد. صبح روز چهارشنبه مورخ هفدهم مرداد ماه و مصادف با روز خبرنگار، شرکت شتابران خودرو به صورت رسمی شوروم مرکزی خود را در تهران واقع در میرداماد افتتاح کرد.

شورومی بزرگ با فناوری های جدید که سبب شده است واقعاً یکی از متفاوت ترین مراکز نمایش خودرویی یا همان شوروم در سطح تهران باشد.​

محصولات شتابران خودرو

73

74

شتابران خودرو با دو محصول جذاب تانک ۳۰۰ و پیکاپ مکسوس استار H پا به بازار گذاشته است. شرکت شتابران خودرو به عنوان اولین شرکت خصوصی واردکننده با پروانه تولید است که به زودی سایت تولیدی آن نیز معرفی خواهد شد. این شرکت علاوه بر واردات، به زودی نقطه نظرات خود در زمینه تولید را نیز بیان خواهد کرد. شرکت شتابران برنامه دارد تانک ۳۰۰ را با حدود قیمت ۳.۵ میلیارد تومان و مکسوس استار را در محدوده ۲.۷ میلیارد تومان به بازار عرضه کند. گام بعدی شتابران نیز واردات دو محصول لیپ موتور به نام های T03 و C01 است.

شوروم شتابران خودرو

75

شوروم شتابران خودرو در تهران و در تقاطع میرداماد و مدرس واقع شده است. این شوروم با دارا بودن فضایی بزرگ یکی از استانداردترین مراکز نمایش خودرو در تهران به شمار می آید. شرکت شتابران دو مدل تانک ۳۰۰ و مکسوس استار H را در این شوروم به نمایش گذاشته است. تانک ۳۰۰ در چند رنگ متنوع در این مرکز به نمایش درآمده است، که رنگ های نارنجی و قرمز آن بسیار جذاب هستند.

در این شوروم همچنین فناوری های جدیدی به اجرا درآمده است، که از جمله آن ها می توان به استندهای متنوع برای خودروها، وال ال ای دی های بسیار بزرگ و تلویزیون های مخصوص انتخاب آپشن و تریم برای خودروها اشاره کرد. به عنوان مثال، مشتریان می توانند به زودی از طریق این شوروم، کیت مخصوص خودروی خود را انتخاب و سفارش گذاری کنند.

نمایندگی مرکزی خدمات پس از فروش شتابران نیز در جاده مخصوص است و به زودی شعبات دیگر نیز به مشتریان معرفی خواهند شد.

معرفی تانک ۳۰۰

76

77

78

تانک ۳۰۰ را می توان یکی از موفق ترین تلاش های خودروسازان چینی در زمینه ارائه یک اس یو وی خوش چهره و در عین حال تنومند و توانمند در آفرود برشمرد که حالا توسط شتابران خودرو پرشیا پایش به ایران نیز باز شده است.

تانک ۳۰۰ از جمله محصولاتی‌ست که در شهرهای مهم چین همچون پکن و شانگهای نیز به وفور رؤیت می شود و مشتریان چینی نیز به این خودرو روی خوشی نشان داده اند.

با نگاهی به پیکره کلی تانک ۳۰۰ به سرعت متوجه شباهت آن به قلدرهای بیراهه نوردی همچون مرسدس جی کلاس، جیپ رانگلر و فورد برانکو می شوید.

79

از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو طبق کاتالوگ منتشرشده می توان به مواردی همچون سیستم کمکی ترمز، سیستم کنترل پایداری، کیسه هوای جلو و کناری و پرده ای، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی، رادار بین خطوط، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم هشدار خواب آلودگی راننده، رادار تابلوخوان، سیستم استارت و ورود بدون کلید، ۹ اسپیکر، تریم چرمی کابین، سانروف، گرم‌کن و ماساژور صندلی های جلو، تهویه اتومات، نورپردازی کابین و… اشاره کرد.

پیشرانه در نظر گرفته شده برای تانک ۳۰۰ از نوع ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو جی دی آی است. این پیشرانه ۲۲۷ اسب بخار قدرت و ۳۸۷ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این پیشرانه با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک ZF هماهنگ شده است. مصرف ترکیبی ۹.۹ لیتر در صد کیلومتر، تعلیق عقب مولتی لینک به همراه قفل دف عقب از دیگر ویژگی های این خودروی شاسی مستقل به شمار می آیند.

مکسوس استار H

80

81

82

مکسوس استار H یا اینتراستلار H قرار است با لقب قوی ترین پیکاپ بازار ایران، توسط شتابران خودرو عرضه شود.

در طراحی ظاهری اینتراستلار H از پکیج چراغ های دوقسمتی استفاده شده است که این روزها شاهد به‌کارگیری چنین الگویی در کراس اوورها و حتا در سدان ها نیز هستیم.

مکسوس استار H مجهز به پیشرانه ۲ لیتری توربو خواهد بود که این موتور می تواند ۲۶۱ اسب بخار توان و ۴۱۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT به هر چهار چرخ خودرو تحویل دهد.

منبع اسب بخار
۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید