(تصاویر) همه چیز درباره نِوو ئی07 ؛ چانگان و کمی هم سایبرتراک تسلا!

(تصاویر) همه چیز درباره نِوو ئی07 ؛ چانگان و کمی هم سایبرتراک تسلا!

کابین چانگان نِوو ئی07 یک اتاق مینیمال تمام عیار است. اینجا حتی خبری از نمایشگر اطلاعات کیلومتر هم نیست!

کد خبر : ۲۰۷۳۳۴
بازدید : ۸

چانگان خودرو جدید خود  نِوو ئی07  را آماده ورود به بازار کرده است. این محصول در بازار چین با برند  Qiyuan  عرضه می شود. نِوو در بازارهای صادراتی و  Qiyuan  در چین جز فعالیت های مهم و آینده دار چانگان برای افزایش حضور خود در معادلات اثرگذار بازار جهانی خودرو محسوب می شود.

نِوو ئی07  در 3 تریم قیمت گذاری شده که دو تریم الکتریکی و یک تریم افزاینده برد حرکتی را شامل می شود:

تریم افزاینده برد حرکتی مکس اسمارت با قیمت پایه 35400 دلار

تریم الکتریکی مکس اسمارت با قیمت پایه 38300 دلار

نِوو ئی07 در کلاس بدنه اس یو وی متوسط به بزرگ قرار می گیرد. تولید انبوه Qiyuan جدید از اکتبر آغاز می شود و سه ماهه چهارم وارد بازار چین خواهد شد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید  Qiyuan E07  از نظر طراحی مقداری ذهن مخاطب را به سمت سایبرتراک تسلا می برد البته این کپی برداری با ظرافت خاصی انجام شده و حاصل کار یک خودرو بسیار جذاب در بحث طراحی است.

نِوو ئی07  برابر با 5045 میلیمتر در طول، 1996 میلیمتر در عرض و 3120 میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است. ارتفاع خودرو با توجه به تریم متفاوت است و 1640/1665/1695 میلیمتر اعلام شده است.

شاخص ضریب درگ نیز عدد 0.237Cd را نشان می دهد. سیستم تعلیق تطبیقی، طراحی درب عقب به سبک وانت پیکاپ  که فضای حمل بار جالبی را در اختیار یک شاسی بلند قرار می دهد، سطح 2 پلاس رانندگی خودران، 2 سنسور لیدار، 12 سنسور اولتراسونیک، 11 دوربین اچ دی، 5 رادار موج-میلیمتری و... بخشی از ویژگی های این خودرو متفاوت است.

اما سری به پیشرانه ها بزنیم:

در تریم افزاینده برد حرکتی دو گزینه پیش روی مشتریان قرار می گیرد که اولی نسخه تک موتور الکتریکی با انجین 1.5 لیتری توربو 141 اسب بخاری به عنوان ژنراتور است. خروجی پیشرانه 310 اسب بخار است.

نسخه دو موتور الکتریکی نیز همین تنظیمات را دارد با این تفاوت که یک موتور الکتریکی 176 اسب بخاری به محور جلو اضافه می شود.

انرژی مورد نیاز موتورها در باتری 39.05 کیلووات ساعت ذخیره می شود. برد حرکتی در حالت الکتریکی خالص 200 کیلومتر برای تریم تک موتور و 185 کیلومتر برای تریم دو موتوره محاسبه شده است.

در نسخه تمام الکتریکی پیشرانه نیز دو انتخاب پیش روی مشتریان قرار می گیرد:

تریم تک موتور الکتریکی که 338 اسب بخار در محور عقب تولید می شود. در تریم دو موتوره، یک قلب الکتریکی دیگر با توان 252 اسب بخار به محور جلو اضافه می شود.

تمامی این نسخه ها از باتری ترنری لیتیم استفاده می کنند. به ظرفیت باتری ها اشاره نشده اما برد حرکتی 551، 651، 701 و 1000 کیلومتر مورد اشاره قرار گرفته است.

با توجه به حضور معماری 800 ولت الکتریکی در سیستم شارژ، طی 15 دقیقه می توان انرژی لازم برای پیمایش 365 کیلومتر را در باتری ذخیره کرد.

کابین  چانگان   نِوو ئی07  یک اتاق مینیمال تمام عیار است. اینجا حتی خبری از نمایشگر اطلاعات کیلومتر هم نیست!

یک نمایشگر هداپ 28.86 اینچی به همراه نمایشگر مرکزی 15.4 اینچی برای آن در نظر گرفته شده است.

Qiyuan E07

79_11zon

80_11zon (1)

81_11zon (1)

82_11zon (1)

83_11zon

84_11zon

85_11zon

86_11zon

87_11zon

88_11zon

89_11zon

90_11zon

منبع: عصر ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید