( تصاویر) کوچک‌ترین خانه‌ های چرخ‌دار، گرم‌ و نرم و دنج را ببینید

( تصاویر) کوچک‌ترین خانه‌ های چرخ‌دار، گرم‌ و نرم و دنج را ببینید

برند آلمانی کمپینگ Vanderer ثابت کرده در تبدیل کوچک‌ترین ون‌ها به خانه‌های کوچک چرخ‌دار، گرم و دنج با چیدمانی فراتر از مینی کمپر معمولی بسیار کارآمد است. ون کمپر در واقع مجموعه‌ای از اجزای هوشمند و همه‌کاره در وسیله نقلیه است.

کد خبر : ۲۰۹۵۵۸
بازدید : ۴۱

کمپر یا کاروان مسافرتی یکی از بهترین و ایمن‌ترین فضاها برای مسافرت است. تجهیزات زیادی در کمپرها قرار دارند. به همین دلیل افراد می‌توانند به‌راحتی درون آنها استراحت و در واقع به‌نوعی در ماشین خودشان زندگی کنند. با استفاده از این ماشین‌ها دیگر نیازی نیست نگران کمپ کردن در جای خاصی باشید.

برند آلمانی کمپینگ Vanderer ثابت کرده در تبدیل کوچک‌ترین ون‌ها به خانه‌های کوچک چرخ‌دار، گرم و دنج با چیدمانی فراتر از مینی کمپر معمولی بسیار کارآمد است. ون کمپر در واقع مجموعه‌ای از اجزای هوشمند و همه‌کاره در وسیله نقلیه است.

10

مینی کمپرهای چندمنظوره

Vanderer Two یکی از مینی کمپرهای چندمنظوره موجود در جهان است که به‌سرعت در حال تبدیل‌شدن از یک ون مسافربری پنج‌نفره به یک کمپر است و از طریق یک کیت درب عقب بسیار باریک به‌راحتی می‌توان وسایل یا خواربار را در آن جای داد.

کمپرهای چندمنظوره

Vanderer Two بر اساس کاربری "Sleep & Storage" ساخته شده است که به طور هوشمندانه‌ای تفاوت بین‌مجموعه‌ای از کشوهای اساسی و یک سیستم کمپینگ قابل‌ارتقا را شامل می‌شود.

به گزارش سایت automotive برخلاف سیستم‌های کمپر درون جعبه‌ای که در صندوق‌عقب نصب می‌شوند، یخچال‌ها، مخازن آب، باتری‌ها، قابلمه‌ها، تابه‌ها و دیگر وسایل بلند یا حجیم جای‌داده می‌شوند. کیت اصلی Sleep & Storage نیز دارای دو کشو خالی کوچک و باریک است.

محل جای‌دادن وسایل بزرگ

کشوها معمولاً برای وسایل ساده مانند اجاق‌گاز باریک، پتوها، ظروف و ابزار پخت‌وپز، و ظروف و ظروف کم‌ارتفاع مناسب هستند، اما اقلام بلندتر و بزرگ‌تر باید جایی بیرون از کشوها قرار بگیرند.

تنظیم کشوهای باریک، فضای باز صندوق‌عقب را برای محموله‌ای که در داخل هیچ کشویی قرار نمی‌گیرد حفظ می‌کند. این موضوع در سفرهای کمپینگ برای چیزهایی مانند کولر، چمدان، هیزم و کباب‌پز، و همچنین هنگام رانندگی روزمره برای خرید کیف، جعبه و موارد دیگر مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

قطعات پازل در یک‌تخت دونفره

ماژول Sleep & Storage دارای یک عملکرد کشویی است که استفاده از آن سریع‌تر و راحت‌تر است. برای استفاده از آنها باید صندلی‌های عقب را به سمت پایین تا کنید.

در این هنگام دو ضامن سکوی جلو در عرض چند ثانیه به بیرون می‌لغزند تا سکوی تخت کامل شود. بالشتک‌ها نیز مانند قطعات پازل در یک‌تخت دونفره ۴۷ در ۷۹ اینچی (۱۲۰ در ۲۰۰ سانتی‌متری) قرار می‌گیرند که در سراسر کابین ون عقب کشیده شده است.

در واقع این ون به‌گونه‌ای طراحی شده است که تاحدامکان سبک، ساده و مقرون‌به‌صرفه باشد؛ بنابراین سقف پاپ‌آپ Vanderer One فضای بالای سر را محدود به سقف ون کارخانه می‌کند. سکوی خواب نیز فضای موجود را به حداکثر می‌رساند.

اجزای شناور در ون

جایی که Vanderer با پکیج Two واقعاً خلاقانه عمل می‌کند در اجزای شناور آن است. اولین مورد، یک میز باقابلیت بزرگ‌شدن است که به‌عنوان بخشی از مجموعه Sleep & Storage عرضه می‌شود و برای استفاده در داخل و خارج از خودرو طراحی شده است. می‌توان آن را در بالای لبه‌های کناری در عقب ون نصب کرد و به‌عنوان یک کانتر داخلی معلق در عرض درب عقب کار می‌کند.

وقتی میز آشپزی به غذاخوری تبدیل می‌شود، از در کشویی می‌چرخد ‌و در کابین ون به‌عنوان میزی برای استفاده با صندلی‌های ردیف دوم قرار می‌گیرد و پس از آن توسط یک سیستم پای قابل‌جابه‌جایی پشتیبانی می‌شود.

برای ناهارخوری در فضای باز هم میز به‌خوبی در کشوی عقب سمت سرنشین قرار می‌گیرد؛ جایی که می‌توان از آن به‌عنوان یک سطح پایینی به‌عنوان آشپزخانه نیز استفاده کرد.

11

سیستم شست‌وشوی Boxio

12

یکی از مواردی که به طور قابل‌توجهی در چیدمان Vanderer Two در نظر گرفته شده سیستم شست و شوی Boxio است. این سیستم سینک قابل‌حمل دارای مخازن آب تازه و خاکستری ۵ لیتری، یک حوضچه تخلیه شده و یک شیر آب‌دستی است که همگی در یک یورو باکس قابل انباشته جای می‌گیرند. همچنین یک ضمیمه دوش موجود و یک جعبه توالت جداکننده خشک Boxio وجود دارد که می‌تواند به‌خوبی برای شست‌وشو در نظر گرفته شود.

قیمت مینی ون

ماژول Sleep & Storage با کشو، تخت و میز به‌تنهایی ۳۵۹۹ یورو قیمت دارد و یخچال کنسولی ۶۹۹ یورو است. Vanderer بسته‌های برقی و گزینه‌های گرمایش کمپ را هم با کلید در دست Vanderer Two و هم با کیت aftermarket ارائه می‌دهد.

13

این مینی ون ، ماه گذشته در دوسلدورف به نمایش در آمد. Vanderer قصد دارد تا قبل از پایان سال ۲۰۲۴ قیمت بسته Crossline Vanderer Two را نیز اعلام کند.

منبع: همشهری

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید