کمهزینهترین خودروهای جهان
مهمترین عاملی که باعث میشود تا میل خریداران به خرید یک خودرو افزایش یابد، هزینه نگهداری در سال نخست استفاده است که به عنوان عاملی حیاتی، در فروش بالای عمده محصولات محبوبی در اقصینقاط جهان دیده شده و در صنعت خودرو به عنوان یک ویژگی همیشگی، در محصولات ژاپنی ظهور و بروز دارد
فرادید | با آنکه هزینههای نگهداری یک اتومبیل در یک دوره یک ساله گاها میتواند تا بیش از 5درصد هزینه خرید اولیه، خرج روی دست خریدار بگذارد اما کمتر پیش میآید که به این مقوله مهم توجه کند. از دیگر سو نگاهی به بررسیهای سالانه وبسایتهای مختلف خودرویی در اروپا و یا آمریکا نشان میدهد مهمترین عاملی که باعث میشود تا میل خریداران به خرید یک خودرو افزایش یابد، هزینه نگهداری در سال نخست استفاده است که به عنوان عاملی حیاتی، در فروش بالای عمده محصولات محبوبی در اقصینقاط جهان دیده شده و در صنعت خودرو به عنوان یک ویژگی همیشگی، در محصولات ژاپنی ظهور و بروز دارد.
رده خودروهای کوچک: تویوتا کورولا
رده سدان ها: هوندا آکورد
رده خودروهای بزرگ: تویوتا آوالون
سدان فولسایز و نیمهلوکس تویوتا دیگر خودروی این لیست است که به طور مشترک در کنار مدل کمری، در رتبه سوم قرار داشته و سالانه کمتر از 388 دلار خرج روی دست صاحبش میگذارد.
رده خودروهای اسپورتی: فورد موستانگ
بین نمونههای اسپورتی این اسب سرکش امریکایی از همه سر به زیر تر است و در صورت خرید یک فورد موستانگ، شما باید تنها 454 دلار در سال برای نگهداری آن هزینه کنید.
رده کراساوورهای کوچک و متوسط: هوندا سیآر-وی
رده اسیوویهای بزرگ: نیسان پتفایندر
رده مینیونها: هوندا اودیسه
ون بزرگ شرکت هوندا دیگر خودروی این لیست است که علیرغم گنجایش بالا و نیز حجم موتور بالا، هزینه پایینی دارد و برای یک سال استفاده احتمالا چیزی کمتر از403 دلار خرج روی دستتان میگذارد.
رده وانتبارهای نیمهسبک: تویوتا تاکوما
رده وانتبارهای سنگین: فورد اف150
همیشه مشخصات خوب و ویژگی های کمنظیرش به لحاظ فنی و اقتصادی زیر سایه طراحی زیبای بدنهاش قرار میگیرد اما پرفروشترین وانت جهان به لحاظ کیفیت محصولی کمنظیر است و بدون خرابی قزعات، سالانه تنها 482 دلار هزینه نگهداری دارد.
رده وانتبارهای فوقسنگین: نیسان تیتان