(عکس) با جابجایی یک چوب کبریت، عبارت ریاضی را تصحیح کنید!

(عکس) با جابجایی یک چوب کبریت، عبارت ریاضی را تصحیح کنید!

سوال ریاضی با چوب کبریت: آیا می توانید این معما را فقط با 1 حرکت حل کنید؟ اگر خوب نگاه کنید معادله معمای ریاضی تصویری با چوب کبریت صحیح نیست و یک نابغه ریاضی می تواند با حرکت دادن یک چوب کبریت آن را حل کند. انجام این معادله نشان می دهد که شما ضریب هوشی بالایی دارید!

کد خبر : ۱۸۹۴۰۳
بازدید : ۱۸

آیا برای چالش یا سوال ریاضی با چوب کبریت آماده ای؟ ضریب هوشی خود را آزمایش کن و با حل این معمای چوب کبریت در کمتر از 5 ثانیه تنها با 1 حرکت خود و نبوغ خود را ثابت کنید! آیا میتوانید آن را انجام دهید؟ خودتان را به چالش بکشید و ببینید آیا آنچه را که لازم است دارید یا نه!

سوال ریاضی با چوب کبریت

به سوال ریاضی با چوب کبریت خوش آمدید! اگر به دنبال راهی سرگرم کننده برای آزمایش چابکی ذهنی و مهارت های حل مسئله خود هستید، این چالش عالی برای شماست. تست‌های هوش، پازل‌ها و بازی‌های فکری در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند، زیرا مردم به دنبال راه‌هایی برای تیزبینی و درگیر ماندن هستند.

این به ویژه در شبکه های اجتماعی محبوب است، جایی که مردم این بازی های فکری را برای به چالش کشیدن دوستان خود ارسال می کنند. پازل امروز یک عبارت ریاضی است: 5+5+4=5. آیا می توانید خطای این معادله را تشخیص دهید؟ حداکثر 5 ثانیه وقت بگذارید و ببینید آیا می توانید بفهمید چه چیزی اشتباه است یا خیر. آیا برای مقابله با بازی فکری امروز آماده هستید؟ تمرکز کنید و از نزدیک نگاه کنید تا چالش را حل کنید!

47

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال ریاضی با چوب کبریت

برای حل موفقیت آمیز سوال ریاضی با چوب کبریت، باید تخیل داشته باشید و خارج از چارچوب فکر کنید. ما از شما دعوت می کنیم تا معادله چالش روز را انجام دهید، جایی که تنها با یک چوب کبریت، ممکن است پاسخ را بیابید. اگر موق نشدید اشکالی ندارد. با وجود اینکه زمان شما به پایان رسیده است. اما می توانید از زمان دوم خود استفاده کنید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال ریاضی با چوب کبریت: پازل ها از ما می خواهند که هم از ذهن و هم از خلاقیت خود استفاده کنیم. برای حل این چالش، باید به دقت نگاه کنیم و تمرکز کنیم. این کار آسانی نیست، اما می توان آن را انجام داد! ما باید به روی احتمالات مختلف باز باشیم و از تخیل خود برای کشف راه حل استفاده کنیم. راه حل 5+5-4=6 است. اکنون که پاسخ را می دانید، چرا نمی بینید که چه کسی می تواند زمان شما را شکست دهد!

برخی ممکن است به یک راه حل دیگه رسیده باشند. در واقع دو راه برای حل این معما وجود دارد. همچنین می توانید یک مسابقه را از + اول منتقل کنید تا 5 اول را به 6 تغییر دهید که 6-5+4=5 می شود. هر شکست فرصتی است برای یادگیری چیزهای جدید و بهتر شدن. به تلاش خود ادامه دهید و می توانید پازل های بعدی را حل کنید!

48

امیدوارم از سوال ریاضی با چوب کبریت استفاده کرده باشید.

منبع: چشمک

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید