کاهش ۳۰۰ میلیونی خانه در تهران

قیمت آپارتمان در تهرانپارس چند؟!

قیمت آپارتمان در تهرانپارس چند؟!

یک خانه در تهران‌پارس غربی با قیمت هر متر ۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و ارزش نهایی آن ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. واحد دوخوابه مورد نظر در طبقه دوم آپارتمان ۵ طبقه قرار گرفته است. آسانسور، پارکینگ و انباری دیگر امکانات این آپارتمان هستند.

کد خبر : ۱۳۸۰۹۲
بازدید : ۴۹

تهران‌پارس محله‌ای در شرق تهران است که در شهرداری منطقه ۴ و ۸ قرار گرفته است. این محله خود به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می‌شود که معمولا قیمت آپارتمان‌ها در بخش غربی بالاتر است.

روند کاهشی قیمت دلار باعث شده تا بازار سایر کالاها همانند خودرو، مسکن، طلا و … نیز کاهشی شود. طبق اطلاعاتی که منتشر شده، قیمت آپارتمان در تهران طی یک ماه اخیر ۳۰۰ میلیون تا بیش از ۱ میلیارد تومان کاهش داشته است. در ادامه کاماپرس به بررسی قیمت آپارتمان ۸۰ متری در تهران‌پارس می‌پردازد.

* واحدی ۸۰ متری در تهران‌پارس شرقی دارای ۲ اتاق‌خواب ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد که در سال ۱۳۸۵ ساخته شده، در طبقه دوم ساختمان قرار دارد. این خانه فاقد پارکینگ، اما مجهز به آسانسور و انباری است. نورگیر بودن و وجود یک واحد در هر طبقه نقطه قوت این واحد است.

خانه‌ای ۸۰ متری ساخت سال ۱۳۸۰ با قیمت ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. این واحد با دو اتاق‌خواب در طبقه دوم ساختمانی بدون آسانسور واقع شده است. این خانه دارای انباری است، اما پارکینگ ندارد.

* واحدی در تهران‌پارس غربی ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. این خانه در که سال ۱۳۹۲ ساخته شده یک اتاق‌خواب دارد. واحد مذکور در طبقه دوم ساختمانی ۴ طبقه فاقد آسانسور واقع شده است. به علاوه این آپارتمان مجهز به انباری و پارکینگ است.

* یک خانه در تهران‌پارس غربی با قیمت هر متر ۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و ارزش نهایی آن ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. واحد دوخوابه مورد نظر در طبقه دوم آپارتمان ۵ طبقه قرار گرفته است. آسانسور، پارکینگ و انباری دیگر امکانات این آپارتمان هستند.

* واحدی کاملا نوساز ساخت ۱۴۰۲ و کلید نخورده ۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است. این واحد دوخوابه‌ی واقع در طبقه دوم مجهز به انباری است. آسانسور، پارکینگ و آفتاب‌گیر بودن دیگر امکانات خانه مورد نظر هستند.

منبع: اقتصاد 100

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید