اجاره 40 میلیونی خانه 50 متری در زعفرانیه!

اجاره 40 میلیونی خانه 50 متری در زعفرانیه!

در مناطق شمالی پایتخت برای رهن و اجاره یک خانه ریزمتراژ با مساحتی بین ۴۰ تا ۵۰ مترمربع و سن بنای کمتر از ۲۰ سال، باید حداقل ۲۰۰ میلیون تومان نقدینگی داشت که این رقم متناسب با اجاره ماهانه متغیر است.

کد خبر : ۱۴۱۵۸۸
بازدید : ۴۲۹

بررسی‌ آگهی رهن و اجاره خانه در مناطق شمالی پایتخت نشان می‌دهد برای رهن و اجاره یک خانه ریزمتراژ با مساحتی بین ۴۰ تا ۵۰ مترمربع و سن بنای کمتر از ۲۰ سال، باید حداقل ۲۰۰ میلیون تومان نقدینگی داشت که این رقم متناسب با اجاره ماهانه متغیر است.

برخی از کارشناسان امور ملکی می‌گویند: رهن و اجاره خانه در پ ایتخت نسبت به سال گذشته با افزایش دوبرابری روبه‌رو بوده است. از این رو بسیاری از مستاجران در صدد تمدید قرارداد هستند تا جابه‌جایی؛ چراکه در صورت عدم تمدید قرارداد با ریسک عدم یافتن ملکی متناسب با بودجه خود و افزایش هزینه‌های جابه‌جایی مواجه می‌شوند و برخی نیز مجبورند به سراغ واحدهای ریزمتراژ بروند.

اما بازار رهن و اجاره‌ خانه‌های ریزمتراژ مناطق شمالی تهران هم‌اکنون در چه وضعیتی قرار دارد؟بررسی‌ آگهی رهن و اجاره خانه در مناطق شمالی پایتخت نشان می‌دهد برای رهن و اجاره یک خانه ریزمتراژ با مساحتی بین ۴۰ تا ۵۰ مترمربع و سن بنای کمتر از ۲۰ سال، باید حداقل ۲۰۰ میلیون تومان نقدینگی داشت که این رقم متناسب با اجاره ماهانه متغیر است.

در محله ازگل رهن یک آپارتمان با ۵۰ مترمربع مساحت، ۱۴ سال ساخت و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری ۳۰۰ میلیون و اجاره ماهانه آن ۳۲ میلیون تومان است.در محله الهیه رهن کامل یک واحد با ۴۶ مترمربع مساحت ۱۷ سال ساخت و زیرهم‌کف، بدون اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری، یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.در محله اختیاریه، رهن واحدی ۵۰ متری و ۲۵ سال ساخت به همراه ویژگی‌های مذکور، ۱۵۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن ۱۰ میلیون تومان است.

جدول..

منبع: اکو ایران

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید