قیمت خانه در باغ فیض چند؟

قیمت خانه در باغ فیض چند؟

باغ فیض محله‌ای در شمال‌غربی و منطقه ۵ شهرداری تهران است. این محله تا سال ۱۳۷۰ بخشی از شمیرانات بود. قیمت خانه در باغ فیض چقدر است؟

کد خبر : ۱۵۰۹۸۵
بازدید : ۸۰۰

باغ فیض محله‌ای در منطقه ۵ شهرداری تهران است که در مقایسه با برخی مناطق اطراف خود آپارتمان‌هایی با قیمت مناسب‌تر در آن خرید و فروش می‌شود. اما اکنون کف و سقف قیمت آپارتمان در این محله چند است؟

باغ فیض محله‌ای در شمال‌غربی و منطقه ۵ شهرداری تهران است. این محله تا سال ۱۳۷۰ بخشی از شمیرانات بود. قیمت خانه در باغ فیض چقدر است؟

در این محله انواع مراکز خرید و تجاری و مدارس وجود دارد که باعث می‌شود ساکنان محله بتوانند نیازهای خود را در این محدوه برطرف کنند. کف و سقف قیمت آپارتمان در محدوده باغ فیض را در چدول زیر ببینید.

قیمت آپارتمان در باغ فیض

ساکنان منطقه باغ فیض می‌گویند محدوده‌های مهستان و هجرت برای خرید آپارتمان از شرایط بهتری برخوردار هستند. همچنین مشاهدات میدانی نشان می‌دهد کف قیمت آپارتمان در این محله از متری ۶۳ میلیون تومان شرروع می‌شود و تا سقف متری ۱۳۰ میلیون تومان نیز پیش می‌رود.

محدوده قیمت خرید خانه در محله باغ فیض

دسترسی محله باغ فیض

چهار مورد از بزرگراه‌های اصلی پایتخت دسترسی مستقیم به این محله دارند و رفت و آمد را برای ساکنان تسهیل کرده‌اند. از سویی دیگر ایستگاه‌های متروی متعددی در این محله قرار دارد که به وسیله آن‌ها می‌توان به بخش‌های مختلف تهران سفر کرد.

از جمله ایستگاه‌هایی که به محله باغ فیض دسترسی دارند می‌توان به ایستگاه‌های شهید ستاری و شهید اشرفی اصفهانی اشاره کرد که هر دو در خط ۶ تهران قرار گرفته‌اند. از سویی دیگر ایستگاه‌های صادقیه و ارم سبز هم به این محله دسترسی دارند، اما دسترسی به این دو ایستگاه کمی دورتر است.

همچنین ایستگاه بی‌آرتی این محله در سمت شرق آن یعنی بزرگراه اشرفی اصفهانی واقع شده که می‌تواند برای دسترسی ساکنان به بخش‌های مختلف پایتخت مورد استفاده قرار بگیرد. اما سایر بخش‌های این محله از امکانات اتوبوسرانی محروم هستند.

منبع: تجارت نیوز

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید