جانی دپ با قرارداد ۲۰ میلیون دلاری Dior به سطح اول هالیوود بازگشت

جانی دپ با قرارداد ۲۰ میلیون دلاری Dior به سطح اول هالیوود بازگشت

رقم قرارداد جانی دپ با دیور بسیار بیشتر از قرارداد ۱۲ میلیون دلاری رابرت پتینسون به عنوان سخنگوی این برند و قرارداد ۷ میلیون دلاری برد پیت برای تبلیغ Chanel No. 5 است.

کد خبر : ۱۳۳۰۹۱
بازدید : ۲۹

جانی دپ بعد از بازگشت به عرصه مد و فشن و بستن قراردادی بیش از ۲۰ میلیون دلاری، نشانه هایی از بازگشتش به سطح اول هالیوود را نشان داده است. این بازیگر هالیوودی بعد از اجرای نقش سخنگو برای برند Dior Homme از سال ۲۰۱۵ که او را به سفر تبلیغاتی برند دیور (Dior) تبدیل کرد، بار دیگر به تبلیغ برای این برند حوزه لوازم آرایشی و عطر پرداخته است. کمپانی دیور بعد از اینکه دادگاهی در لندن در سال ۲۰۲۰ علیه جانی دپ رأی داد، تحت فشار شدیدی برای قطع همکاری با دپ قرار داشت، دادگاهی که در آن دپ از روزنامه سان به خاطر اینکه او را همسر آزار نامیده بود و مدعی شده بود که وی همسر آن زمانش، امبر هرد را کتک زده، شکایت کرده بود.

اما اعتبار و قدرت بازاریابی و محبوبیت جانی دپ بعد از دادگاه بسیار مشهور بعدی این دو در آمریکا، بار دیگر ثابت کرد که جانی دپ علیرغم تمام اتهامات شخصیت بسیار محبوب و تاثیرگذاری است. اکنون گفته می شود که جانی دپ قراردادی سه ساله به مبلغ بیش از ۲۰ میلیون دلار با برند دیور بسته است. ورایتی در این باره گفته است که رقم قرارداد جانی دپ با دیور بسیار بیشتر از قرارداد ۱۲ میلیون دلاری رابرت پتینسون به عنوان سخنگوی این برند و قرارداد ۷ میلیون دلاری برد پیت برای تبلیغ Chanel No. 5 است. یکی دیگر از نزدیکان جانی دپ گفته است که وی معمولاً سالانه قراردادهایی به ارزش ۲ میلیون دلار با کمپانی های عطرسازی می بندد.

ورایتی در این باره نوشته است: «همانند کریس پاین، که قرارداد او با آرمانی سالانه ۴ میلیون دلار به مدت ۳ سال است». بازگشت جانی دپ به تبلیغ برای دیور با حضور تازه ترین فیلم وی در فستیوال پیش روی کن همراه شده است. ستاره ۵۹ ساله هالیوود در فیلم درام زندگینامه ای Jeanne du Barry ساخته مایوین لو بسکو، کارگردان فرانسوی، نقش شاه لویی پانزدهم را بازی می کند. بعد از اکران این فیلم در کن، جانی دپ به لندن خواهد رفت تا در کنسرتی به یاد جف بک شرکت کند که اریک کلپتون و راد استوارت در آن حضور دارند. همچنین جانی دپ قرار است اولین تجربه کارگردانی خود را در ۲۵ سال اخیر انجام دهد، فیلمی به نام Modi که در مورد زندگی آمدئو مودیگلیانی (با بازی ریکاردو اسکامارچیو) هنرمند مشهور ایتالیایی است و آل پاچینو نیز در آن بازی خواهد کرد.

در این میان، امبر هرد زندگی پرهیاهوی هالیوود را رها کرده و همراه با دخترش، اونا، به مادرید نقل مکان کرده است.. منابع نزدیک به هردو گفته اند که او به شدت به زندگی در خارج از ایالات متحده تلاش می کند: «او مدتی است در اسپانیا زندگی می کند، جایی که حریم خصوصی بیشتری دارد. دادگاه برای او به شدت استرس زا بوده و او می خواهد در این کشور از اول شروع کند. او در مورد کار و فیلمسازی دوباره هیجان زده است. او در مورد دادگاه بسیار ناامید و درمانده بود. او حس می کند که با وی بدرفتاری شده است»

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید