وزارت امور خارجه: به میزبانی تیم‌های ایرانی در آسیا خوش بین هستیم

وزارت امور خارجه: به میزبانی تیم‌های ایرانی در آسیا خوش بین هستیم

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: با توجه به روند جدید مناسبات ایران و عربستان، امیدواریم مسابقات ورزشی دو کشور نیز در زمین‌های ملی‌شان انجام شود.

کد خبر : ۱۴۹۱۱۲
بازدید : ۱

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در بخشی از نشست خبری امروز خود درباره مذاکرات وزیر امور خارجه برای برگزاری مسابقات فوتبال بین ایران و عربستان گفت: این موضوع بسیار مهم است. ما در منطقه مشترک حضور داریم و بازی‌های دو کشور هم بازی‌های پرهیجانی بوده است. انتظار این است که رخدادهای ورزشی دو کشور نیز همگام با مناسبات سیاسی و اقتصادی پیش برود. در گفت‌وگوهای دو وزیر خارجه در ریاض درباره سرعت بخشیدن و فعال‌تر کردن همکاری‌های ورزشی میان دو کشور گفت‌وگوهای خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برگزاری بازی‌های تیم‌های دو کشور در زمین ثالث با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمانی رخ داده بود که ما شاهد انقطاع روابط ایران و عربستان بودیم. اکنون انتظار این است که بازی‌های دو کشور در زمین‌های ملی انجام شود. در روزهای اخیر هم وزیر امور خارجه با همتای خود تبادل پیام داشته است و تأکید کردند که اجرای مصوبه قبلی موضوعیت ندارد و بازی‌ها می‌تواند در زمین دو کشور برگزار شود. ما خوش‌بین هستیم که با وجود نگاه مشترک این موضوع حل شود. براساس آخرین اخبار بین مقامات ورزشی دو کشور هم گفت‌وگوهای خوبی صورت گرفته است.

منبع: تسنیم

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید