۱۰ بوکسور برتر سنگین وزن به انتخاب مجله «رینگ»؛ سقوط دیانتی وایلدر به جایگاه نهم

۱۰ بوکسور برتر سنگین وزن به انتخاب مجله «رینگ»؛ سقوط دیانتی وایلدر به جایگاه نهم

وایلدر همچنان در آخرین فهرست ۱۰ نفره برترین بوکسورهای سنگین وزن به انتخاب مجله معتبر «رینگ» حضور دارد و این برخی طرفداران بوکس را خشمگین کرده است.

کد خبر : ۱۶۹۳۵۱
بازدید : ۱۱۲

پس از شکست اخیر دیانتی وایلدر، بوکسور سنگین‌وزن آمریکایی، یک نام جدید در میان سه بوکسور برتر امسال به چشم می‌خورد. با این حال وایلدر همچنان در آخرین فهرست ۱۰ نفره برترین بوکسورهای سنگین وزن به انتخاب مجله معتبر «رینگ» حضور دارد و این برخی طرفداران بوکس را خشمگین کرده است.

«بمب افکن برنزی» در پی نمایش نه‌چندان جالب هفته گذشته خود در عربستان، از جوزف پارکر شکست خورد.

competes-new-zealands-joseph-parker-868075340_5_11zon

او در بازی پیشین خود رابرت هلنیوس را با ناک اوت شکست داد اما قبل از آن دو بار مغلوب تایسون فیوری شده بود تا در چهار بازی اخیر خود سه شکست را به نام خود ثبت کند.

حالا که مجله رینگ در آخرین رده بندی منتشرشده خود او را در جایگاه نهم قرار داده بسیاری از بوکس‌دوستان بر این باورند که او سرزندگی‌اش را از دست داده و حتی لایق حضور در این فهرست نیست.

DD-GRAPHIC-BOXING-TOP-10-27-DEC-v2_4_11zon

اولکساندر اوسیک بالاتر از تایسون فیوری در صدر این فهرست قرار گرفته و آنتونی جاشوا، ژیلی ژانگ و پارکر به ترتیب به عنوان نفرات دوم، سوم و چهارم رده‌بندی شده‌اند.

 

081A1669_3_11zon

جاشوا پس از از پای درآوردن اتو والین در مبارزه هفته گذشته توانست وایلدر را در این رده‌بندی پشت سر بگذارد. اِی.جِی بوکسور سوئدی را در راند پنجم متوقف کرد و امیدوار بود که در بازی بعدی به مصاف وایلدر برود اما شکست وایلدر برابر جوزف پارکر به این معنی است که ممکن است در عوض با فیلیپ هرگوویچ روبه‌رو شود. این بوکسور کروات در رده‌بندی به‌روزرسانی‌شده مجله رینگ جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است.

 

4-71-1_2_11zon

2023-anthony-joshua-celebrates-winning-868079729-1_1_11zon

فرانک سانچز، جِرد اندرسون، جوی جویس و آگیت کابایِل نیز کامل‌کننده این فهرست هستند. در این میان برخی از طرفداران بر این باورند که وایلدر خوش شانس بوده که به این لیست راه یافته است.

یک نفر نوشت: «وایلدر باید از این لیست حذف بشه.» و دیگری اضافه کرد: «وایلدر رو بیرون بکشید و به‌جاش دوبوآ رو بذارید.»  نفر سوم هم نظرش این بود: «بعد از نمایش ضعیفش فکر نمی‌کنم حتی می‌بایست توی این لیست باشه.»

اما در مقابل طرفداران وایلدر از سقوط بوکسور مورد علاقه خود به رده نهم شوکه شدند. یک نفر نوشت: «وایلدر رو انداختن رده نهم؟؟؟؟؟؟» و نفر بعد نوشت: «قرار دادن وایلدر در رده نهم کمی سخت‌گیرانه‌ است.» یک طرفدار دیگر هم نظرش این بود: «دیانتی وایلدر غیر از فیوری و پارکر همه بالایی‌های خودش رو ناک اوت کرده.»

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید