(ویدئو) ۲۰ سال زندان برای یوتیوبر آمریکایی که برای بازید بیشتر با هواپیما سقوط کرد

(ویدئو) ۲۰ سال زندان برای یوتیوبر آمریکایی که برای بازید بیشتر با هواپیما سقوط کرد

چند هفته پس از انتشار این ویدئو، ماموران فدرال تحقیقاتشان را برای روشن شدن دلایل واقعی این سقوط آغاز کردند و مشخص شد که جیکوب به بازپرسان دروغ گفته است که از محل لاشه هواپیما اطلاعی ندارد.

کد خبر : ۱۳۳۵۹۵
بازدید : ۱۰۸

یوتیوبر آمریکایی تره‌ور دنیل جیکوب که۲۹ سال سن دارد، لحظاتی قبل از برخورد هواپیما با کوه، از خود در حال پریدن از هواپیما بر فراز جنگل ملی «لس پادرس» کالیفرنیا، فیلم گرفت. در زمان سقوط در نوامبر ۲۰۲۱، جیکوب ادعا کرد که موتور هواپیما از کار افتاده و این یک تصادف اجتناب ناپذیر بوده است.

روزیاتو نوشت: اما این ویدئو که هنوز در یوتیوب موجود است و سه میلیون بار دیده شده است، توسط دادگاه مورد استفاده قرار گرفت تا ثابت کند که جیکوب در مورد مشکل هواپیما دروغ می گفته است.

1-34

در این ویدیو جیکوب در حال فحاشی مکرر دیده می شود که وانمود می کند موتورش خراب شده و باید هواپیما را رها کند. درنهایت او در حالی که دوربین سلفی را همچنان در دست دارد، از هواپیما به بیرون می‌پرد و با چتر نجالت در دل طبیعت فرود می‌آید.

2-28

هواپیما نیز در جریان صحنه‌ای تماشایی در جنگل ملی «لس پادرس» سقوط می‌کند. صحنه سقوط نیز از زوایای مختلف به کمک دوربین‌هایی که در داخل هواپیما نصب شده بودند، فیلمبرداری می‌شود.

4-11

چند هفته پس از انتشار این ویدئو، ماموران فدرال تحقیقاتشان را برای روشن شدن دلایل واقعی این سقوط آغاز کردند و مشخص شد که جیکوب به بازپرسان دروغ گفته است که از محل لاشه هواپیما اطلاعی ندارد. در واقع، در ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱، جیکوب و یکی از دوستانش با هلیکوپتر به محل حادثه می روند. لاشه‌ هواپیما با هلیکوپتر بلند می کنند و به شهرستان سانتا باربارا می برد و لاشه را با تریلر خود جابجا می کند. بر اساس گزارش‌ها، جیکوب بعداً لاشه هواپیما را به فرودگاه لومپوک سیتی که از آنجا بلند شده بود، برده و آن‌ها را تکه تکه کرده و در سطل‌های مختلف در اطراف فرودگاه می اندازد.

در حقیقت جیکوب سعی داشت تا با از بین بردن لاشه هواپیما، مانع تحقیق بازرسان فدرال در بررسی دقیق علت سقوط شود. در نهایت تر‌ه‌ور جیکوب مقابل دادگاه اعتراف کرد که قصد داشته با این کار، مانع از پیشرفت تحقیقات قضایی شود و این ویدئو را نیز برای کسب درآمد در چهارچوب یک کار مشارکتی با یک شرکت ساخته است.

او همچنین مقابل قاضی به دروغ گفتن خود درباره مشکل فنی هواپیما اعتراف کرد. دادگاه نیز او را در موضوع تخریب و پنهان کردن شواهد برای جلوگیری از تحقیقات فدرال گناهکار شناخت؛ جرمی که حداکثر ۲۰ سال زندان خواهد داشت.

 

حجم ویدیو: ۵.۱۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۴۰ دانلود ویدیو
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید