(ویدئو) یک زن با کلید روی ۴۰۰ خودروی صفر خط کشید!

(ویدئو) یک زن با کلید روی ۴۰۰ خودروی صفر خط کشید!

پلیس به دنبال یک زن است که حدود ۴۰۰ خودرو را دو نمایندگی در استان بریتیش کلمبیای کانادا با کلید خط انداخته است. اقدامات این زن حدود ۵۰۰۰۰۰ دلار خسارت وارد کرده است.

کد خبر : ۱۳۴۲۲۷
بازدید : ۱۸۴

فرارو نوشت: دوربین‌های مداربسته موفق به شکار یک زن شده‌اند که با گشت‌زنی در پارکینگ خودرو‌ها اقدام به کشیدن کلید روی خودرو‌ها کرده و خسارات هنگفتی بر جای گذاشته است.

پلیس کانادا فیلم و تصاویری از این زن خرابکار که بر روی خودرو‌های صفر کیلومتر در دو نمایندگی در بریتیش کلمبیا کلید کشیده و به آن‌ها آسیب وارد کرده منتشر کرده است.

این ویدئو نشان می‌دهد که این زن - سر تا پا با لباس گرم پوشیده شده و ماسک به سر دارد - به آرامی از ماشینی به ماشین دیگر حرکت می‌کند و خراش‌های کوچکی روی هر وسیله نقلیه ایجاد می‌کند.

در مجموع، اقدامات این زن در طی سه حادثه جداگانه باعث خسارت ۵۰۰۰۰۰ دلاری در نمایندگی‌های منطقه کوکیتلام در استان بریتیش کلمبیا شده است.

الکسا هاجینز از مقامات پلیس گفت: در ویدئو‌ها مشخص است که مظنون عمداً یک به یک خودرو‌ها را خراش می‌داد.

تصاویر تکان دهنده این زن را در حال انجام این کار در نمایندگی Journey Chrysler Jeep Dodge and Ram و نمایندگی Journey Approved در شهر بریتیش کلمبیا نشان می‌دهد. این دو نمایندگی تقریباً در فاصله نیم مایلی از یکدیگر قرار دارند.

این زن علاوه بر آسیب رساندن به نمای بیرونی خودرو‌های موجود در محوطه، نمای بیرونی یکی از نمایندگی‌ها را نیز تخریب کرد.

در حال حاضر میزان دقیق خسارت وارده مشخص نیست، اما پلیس می‌گوید این خسارت می‌تواند حدود نیم میلیون دلار باشد.

در این فیلم تکان دهنده، زن با یک سری کلید در دستانش با آرامش از وسیله نقلیه‌ای به وسیله نقلیه دیگر راه می‌رود. او به سرعت کناره یا کاپوت هر ماشین را قبل از رفتن به ماشین بعدی می‌تراشد.

یک کلیپ دیگر او را نشان می‌دهد که چتری در دست دارد و در حال قدم زدن در یک فروشگاه شلوغ نمایندگی است و کاپوت هر ماشینی را که از آن عبور می‌کند می‌خراشد.

پلیس معتقد است که او به تنهایی عمل می‌کند و انگیزه او در این موضوع نامشخص است. پلیس از مردم برای یافتن این زن کمک خواسته است.

الکسا هاجینز گفت: بازرسان ما به پیگیری هرگونه سرنخ تحقیقاتی ادامه می‌دهند، اما از مردم برای شناسایی مظنون درخواست کمک می‌کنند.

این زن سفیدپوست، تقریباً ۵۰-۴۰ ساله با مو‌های بلوند تا شانه و نسبتا هیکلی توصیف شده است. اعتقاد بر این است که او با یک فورد اسکیپ رانندگی می‌کند.

ویدئوی ارسال شده توسط پلیس بریتیش کلمبیا در یوتیوب تا صبح روز دوشنبه بیش از ۱۰۰۰۰۰ بار مشاهده شده است.

این کلیپ‌ها ده‌ها نظر از مردم را به همراه داشته است و آن‌ها در مورد انگیزه این زن و چه چیزی باعث کشیدن کلید روی خودرو‌های صفر شده و چه میزان آسیب ممکن است وارد کرده باشد به بحث تبادل نظر پرداختند.

 

حجم ویدیو: ۹.۵۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۱۱ دانلود ویدیو
۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید