(ویدئو) نجات بچه فیل از دست شیرها در آخرین لحظه توسط مهمانان ناخوانده!

(ویدئو) نجات بچه فیل از دست شیرها در آخرین لحظه توسط مهمانان ناخوانده!

در یک رویارویی دلخراش در پارک ملی کروگر، آفریقای جنوبی، گله ای از گاومیش ها مداخله کردند تا یک گوساله فیل را از گله شیرها نجات دهند.

کد خبر : ۱۵۰۶۵۸
بازدید : ۱۹۱۵

جیل ماتیوس، متخصص تور گردشگری، این عمل غیرمنتظره شجاعت را به تصویر کشید.

صبحی پرتنش در سد کلوپرفنتاین

ساناپرس نوشت: جیل 63 ساله و همراهانش صبح زود به سد کلوپرفنتاین رسیدند. سد تقریباً خشک، صحنه ای از حیوانات مختلف بود، از جمله دو فیل نر غول پیکر که از یک بچه فیل مراقبت می کردند به همراه بوفالوها، گورخرها و ایمپالاها که همه به دنبال آخرین آثار آب بودند.

در سایه درختان، گله شیرها در کمین نشسته بودند که روی صخره های بالای سد استتار شده بودند. به ویژه که یک شیر، هوشیار و مراقب بود. جیل و گروهش با احساس اینکه شیرها در حال برنامه ریزی برای شکار هستند تصمیم گرفتند آنجا را ترک کنند و بعداً برگردند.

کمین

پس از بازگشت در ساعت 17:15 صحنه متشنج بود. شیرها در موقعیت استراتژیک خود باقی ماندند و آماده حمله بودند. در تعجب همگان، یک بچه فیل تنها از میان بوته ها بیرون آمد و تبدیل به هدفی آسان برای شیرها شد.

در حالی که بچه فیل تقلا می کرد، گروهی از گاومیش ها که در آن نزدیکی بودند صدای غوغا را شنیدند و تصمیم گرفتند نزدیک شوند. بوفالوها با شناخت دشمنان ابدی خود به شیرها حمله کردند و آنها را به صورت جداگانه از خود دور کردند. بچه فیل با استفاده از این فرصت، برای فرار به سمت دو فیل نر نزدیک سد استفاده کرد.

 

حجم ویدیو: ۳.۵۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۸ دانلود ویدیو
۱۷
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید