(ویدئو) بوفالوی عظیم الجثه مانند یک کودک در گل و لای بازی می کند

(ویدئو) بوفالوی عظیم الجثه مانند یک کودک در گل و لای بازی می کند

گاومیش های آفریقایی از حمام گل برای کمک به تنظیم دمای بدن خود و دفع انگل ها و مگس ها استفاده می کنند. این زیبایی طبیعت مراقبت از خود است!

کد خبر : ۱۵۱۹۵۳
بازدید : ۸۳۴

ما به عنوان انسان، هزینه زیادی برای حفظ مراقبت از پوست خود پرداخت می کنیم. یکی از راه‌هایی که ما انجام می‌دهیم، پرداخت هزینه حمام گل یا ماسک صورت است. با این حال، برای این گاومیش عظیم در ویدیوی ارسال شده در بالا، او یک حمام گلی کاملا رایگان دریافت می کند. با حسن نیت تمام از زمین آفریقای جنوبی!

ساناپرس نوشت: این ویدیوی بعدی یوتیوب که در بالا پست شده است ما را به پارک ملی کروگر، آفریقای جنوبی می برد. ما یک گاومیش عظیم الجثه را می بینیم که در کنار چاله آبیاری قرار دارد.  با رفتن چاله های آبیاری در آفریقا، همه حیوانات در نهایت به آبخوری می آیند. چه برای نوشیدن و چه برای خنک شدن.

ما می بینیم که بوفالو با نوشیدن آب طولانی شروع به کار می کند. هنگامی که او هیدراته شد، برای ما واضح است که این گاومیش برای نوشیدن آب آنجا نبوده است. او واقعاً قصد انجام کار دیگری را دارد. ما می بینیم که او به آرامی شروع به قدم زدن در آب می کند تا بتوانند به وسط برسند، جایی که لکه بزرگی از گل وجود دارد.

از شما می‌خواهیم لحظه‌ای وقت بگذارید و ویدیو را در 34 ثانیه متوقف کنید و به پرندگانی که بالای این گاومیش هستند نگاه کنید. در حالی که ممکن است این اتفاقی به نظر برسد، اما اینطور نیست. پرندگان، به طور خاص، روی گاومیش ها (و همچنین سایر حیوانات بزرگ) می نشینند و انگل ها را می چینند.

وقتی این گاومیش به طرف دیگر می رسد، می بینیم که به آرامی در لکه کوچکی از گل نشسته است. اما او به همین جا بسنده نمی کند. ما می بینیم که این بوفالو شروع به غلتیدن می کند، بنابراین بدن خود را از سر تا پا کاملاً با گل می پوشاند.

حمام گلی او تمام نشده است، اما در ساعت 1:46، ما می بینیم که یک فیل عظیم الجثه در نزدیکی ظاهر می شود. این گاومیش به سرعت می پرد. او می داند که حمام او تمام شده است زیرا این فیل اینجاست.

چرا بوفالوها حمام گل می گیرند؟

دیدن این گاومیش که در حال حمام گلی است کاملاً این سؤال را ایجاد می کند که “چرا گاومیش ها حمام گل می گیرند؟” این فقط چیزی نبود که این بوفالو به طور تصادفی تصمیم گرفت این روز انجام دهد. او مخصوصاً برای حمام گلی به این آبخوری رفت.

به گفته فدراسیون ملی حیات وحش، “گاومیش های آفریقایی از حمام گل برای کمک به تنظیم دمای بدن خود و دفع انگل ها و مگس ها استفاده می کنند. این زیبایی طبیعت مراقبت از خود است!

 

 

حجم ویدیو: ۵.۹۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۵۶ دانلود ویدیو
۶
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید