(تصاویر) پنج مجری زن تلویزیون که به کلی تغییر قیافه داده‌اند

(تصاویر) پنج مجری زن تلویزیون که به کلی تغییر قیافه داده‌اند

تب عمل‌های زیبایی در بین چهره‌های مشهور ایرانی هم بالا است و شمار زیادی از مجری‌های ایرانی با انجام عمل‌های زیبایی تغییر قابل توجهی داشته اند.

کد خبر : ۱۵۴۲۲۹
بازدید : ۴۰۶۶

برترین ها نوشت: در ادامه نگاهی خواهیم داشت به سلبریتی‌هایی که در طول سال های اخیر تغییر زیادی داشته اند، با ما همراه باشید.

5

ژیلا صادقی

ژیلا صادقی از مجریان قدیمی و پرحاشیه تلویزیون است که در سال‌های اخیر اجراهای زیادی از او در برنامه‌های مختلف دیده‌ایم و حالا مدتی است که در شبکه‌های اجتماعی هم بسیار فعال شده.

2 (1)

صبا راد

صبا راد، مجری سابق به خانه برمی‌گردیم که حالا تبدیل به یکی از فعال‌ترین بلاگرهای اینستاگرامی شده و همه چیز زندگی‌اش را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد.

4

عاطفه میرسیدی

عاطفه میرسیدی هم که سال‌ها به عنوان مجری، خبرنگار و کارشناس بهداشت در این سازمان فعالیت می‌کرد و پس از بازنشستگی در حوزه طب سوزنی و زیبایی فعالیت می‌کند و یک کلینیک زیبایی تاسیس کرده است.

3 (1)

نجمه جودکی 

نجمه جودکی، مجری شبکه جام جم نیز بعد از ممنوع کاری در تلویزیون با تغییر قیافه 180 درجه‌ای در بسیاری از برنامه‌ها ظاهر شد و هر روز پر از حواشی ریز و درشت است.

1 (1)

لادن رضا جویی

 لادن رضاجویی، مجری مشهور برنامه کودک شهر بستنی‌ها که او را به نام خاله بهار می‌شناسید که تغییر چهره او طی روزهای اخیر حسابی جنجالی شده است.

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید