(ویدئو) سه روش ساده اما جادویی برای تمیز کردن کفش های سفید در خانه

(ویدئو) سه روش ساده اما جادویی برای تمیز کردن کفش های سفید در خانه

کفش های سفید جزو محبوب ترین کفش ها در بین تمام افراد است اما تمیز نگه داشتن این کفش ها بزرگترین چالش برای صاحبان آنها محسوب می شود. با این همه همیشه راه های ساده و سریعی وجود دارد که بتواند این مشکل را برطرف کند.

کد خبر : ۱۵۵۴۴۹
بازدید : ۴۲

در این ویدئو ما سه روش ساده برای تمیز کردن کفش های سفید به شما آموزش خواهیم داد؛

روش اول: خمیر دندان. بله خمیر دندان به سادگی می تواند کفش های سفید شما را تمیز کند اما توجه داشته باشید برای این کار از خمیر دندان سفید استفاده کنید. با استفاده از یک مسواک قدیمی و خمیردندان سفید کفش خود را به آرامی و البته به خوبی برس بزنید و سپس آن را به مدت 10 تا 15 دقیقه رها کنید. در صورت نیاز می توانید این کار را برای بار دوم هم انجام بدهید تا لکه ها به خوبی پاک شود.

روش دوم: جوش شیرین و سرکه. برای این روش یک قاشق اب گرم را با یک قاشق جوش شیرین و یک قاشق سرکه سفید مخلوط کنید تا یک ماده خمیری شکل ایجاد شود. سپس این ماده را با استفاده از مسواک به کفش ها بمالید و در نهایت کفش ها را برای چند ساعت در سایه بگذارید تا خشک شوند. سپس مواد را از روی کفش ها بتکانید.

روش سوم: سفید کننده. در استفاده از این روش دقت کنید زیرا سفید کننده می تواند رنگ کفش ها را به زرد تغییر دهد. نسبت یک پنجم سفید کننده و چهار پنجم آب را برای تمیز کردن کفش های سفید رعایت کنید. سپس کفش ها را برای مدتی در این مایع قرار دهید.

منبع: راهنماتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید