(ویدئو) اگر لامبورگینی وانت بسازد

(ویدئو) اگر لامبورگینی وانت بسازد

با توجه به فروش بالای کراس اوورها و SUV ها در چند سال گذشته، چندین خودروساز اسپرت و لوکس نیز مدل‌هایی را برای ورود به این زمینه عرضه کرده‌اند. مدل‌های اخیر مانند فراری پوروسانگوئه و لامبورگینی اوروس واقعاً جهان مجذوب خود کردند. اما اگر بخواهید از SUV اسپرت خود استفاده بیشتری مانند پیکاپ‌ها داشته باشید، چه؟

کد خبر : ۱۷۰۷۳۱
بازدید : ۵۰

جدای از تعداد فزاینده SUV ها در بازار، پیکاپ‌ها به عنوان ستون اصلی صنعت خودرو آمریکا و برخی دیگر از کشورها شناخته می‌شوند. پیکاپ‌های امروزی از خودروهای کامپکت گرفته تا مدل‌های سنگین و اسپرت، بسیار فراتر از خودروهای کاری و کاربردی هستند. پیکاپ‌های امروزی از نظر امکانات رفاهی و لوکس، بسیار بیشتر شده‌اند. حالا فرض کنید که یک لامبورگینی اوروس را به عنوان یک SUV اسپرت و لوکس تبدیل به پیکاپ کنیم!

5971152

البته که این خودروساز ایتالیایی با ساخت یک پیکاپ آفرودی بیگانه نیست. LM۰۰۲ با موتور V-۱۲، معروف به رمبو لامبو متعلق به دهه ۸۰، یکی از احمقانه‌ترین چیزهایی است که تاکنون توسط لامبورگینی طراحی شده است.

رندر جدید پیکاپ لامبورگینی پیشنهاد بسیار جالب‌تری را ارائه می‌دهد. فراتر از عناصر ظاهری زاویه دار الهام گرفته از اوروس، قسمت بار و ریل سقف کاملاً قابل استفاده را برای حمل همه وسایل و موارد دیگر خواهید داشت.

5971153

منبع: خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید