(ویدئو) اگر پکیج ارور داد و آب گرم نشد، با این روش ساده مشکل را رفع کنید

در این ویدئو یک تعمیرکار انگلیسی روش عملی برای رفع ارور و گرم نشدن آب در پکیج را نشان می دهد. برای این کار کافی ست ابتدا پکیج را در حالت خاموش قرار دهید، سپس شیر پر کن آبی یا سیاه رنگی که زیر پکیج قرار دارد را بچرخانید تا فشار روی 1.5 قرار بگیرد. در نهایت پکیج را روشن کنید و دوباره تست بگیرید. اگر فشار افزایش پیدا نکرد، این بار همزمان با چرخاندن شیر پرکن، شیر آب سرد حمام یا آشپزخانه را روشن کنید تا فشار پکیج روی 1.5 قرار بگیرد. اگر باز هم موفق نشدید، از یک تعمیرکار خبره بخواهید تا به شما کمک کند. چرا که امکان خرابی یکی از قطعات پکیج وجود دارد.

کد خبر : ۱۷۱۶۱۳
بازدید : ۵۹۷۶

فرادید| در این ویدئو یک تعمیرکار انگلیسی روش عملی برای رفع ارور و گرم نشدن آب در پکیج را نشان می دهد. برای این کار کافی ست ابتدا پکیج را در حالت خاموش قرار دهید، سپس شیر پر کن آبی یا سیاه رنگی که زیر پکیج قرار دارد را بچرخانید تا فشار روی 1.5 قرار بگیرد.

به گزارش فرادید، در نهایت پکیج را روشن کنید و دوباره تست بگیرید. اگر فشار افزایش پیدا نکرد، این بار همزمان با چرخاندن شیر پرکن، شیر آب سرد حمام یا آشپزخانه را باز کنید تا فشار پکیج روی 1.5 قرار بگیرد.

اگر باز هم موفق نشدید، از یک تعمیرکار خبره بخواهید تا به شما کمک کند. به این دلیل که امکان خرابی یکی از قطعات پکیج وجود دارد.

 

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید