نات‌کوین؛ بامبول جدید و مرموز تلگرام در بازار ارز دیجیتال

نات‌کوین؛ بامبول جدید و مرموز تلگرام در بازار ارز دیجیتال

نات‌کوین تا اینجای کار ۱۵ میلیون کاربر جدید را سمت خودش کشانده است. برای کسانی که اکانت پرمیوم تلگرام دارند، ۱۰۰ هزار نات‌کوین رایگان کنار گذاشته می‌شود و تیم تون دست به دامن حربه‌های تشویقی دیگری به اسم کد دعوت و ... شده است.

کد خبر : ۱۷۲۱۹۴
بازدید : ۲۴

 نات‌کوین بااینکه در قاموس یک رمزارز شهرت پیدا کرده، اما فعلا از یک بازی درون‌برنامه‌ای تلگرام فراتر نرفته است. پس انگ و اتهام کلاه‌برداری به نات‌کوین حداقل تا اینجای کار وارد نیست اما آنهایی که پارسال بابت سقوط رمزارز معروف این شبکه اجتماعی زخم خوردند، الان حق دارند با عینک بدبینی به ماجرا نگاه کنند. از روزی که بازی نات‌کوین به واسطه تلگرام ترند شده، ارزش تون‌کوین به‌عنوان نماینده فعلی این شبکه اجتماعی در بازار کریپتو حدود ۱۰ درصد ارتقا پیدا کرده است. درجازدن‌های بیت‌کوین و سقوط یکسری از آلت‌کوین‌های سرشناس که دقیقا با روند مشکوک این روز‌های تون‌کوین همزمان شده، باعث می‌شود با وسواس بیشتری ماجرای بازی نات‌کوین را زیر ذره‌بین ببریم.

نات‌کوین از کجا ساپورت می‌شود؟

نات‌کوین را می‌توانیم جدیدترین حرکت پاول دوروف در بازار ارز دیجیتال بدانیم. با یک جست‌وجوی ساده درباره نات‌کوین، به بلاکچین و همان تیمی که به‌عنوان دست‌اندرکاران ارز دیجیتال تون‌کوین فعالیت می‌کنند، می‌رسیم. همان رمزارزی که میم‌کوین شبکه اجتماعی تلگرام است و اتفاقا اواخر شهریور امسال با جوسازی‌های این مدلی، بخش قابل توجهی از پول سرمایه‌گذاران آن به فنا رفته است.

تون‌کوین آن زمان تا قله ۹ ماهه خودش بالا رفت. اما ظرف کمتر از یک ماه حدود ۴۰ درصد ارزش آن دود شد و حالا به‌خاطر فروکش کردن تب تون‌کوین، انگار پروژه جدیدی برای جای‌طلبی‌های تلگرام در بازار کریپتو کلید خورده است.

نات‌کوین از یک هفته پیش به‌عنوان عملیات جدید پاول دوروف و بلاکچین تون‌کوین، احتمالا با هدف عرضه یک رمزارز جدید به بازار آغاز شده و بعید نیست به‌زودی شاهد فهرست‌شدن نات‌کوین در صرافی‌های سرشناس باشیم.

نات‌کوین چیست؟

نات‌کوین هنوز به‌عنوان یک رمزارز به بازار ارز دیجیتال عرضه نشده و چیزی که تا الان توجه خیلی‌ها را به خودش جلب کرده، از یک بازی درون‌برنامه فراتر نمی‌رود.

نات‌کوین یک بازی در بستر تلگرام است که نهایتا می‌تواند برای آن‌هایی که در بازار ارز دیجیتال دستی در آتش دارند، اهمیت داشته باشد. حضور یک شکلک، اضافه شدن یک رنگ یا هر حرکت جدیدی در شبکه اجتماعی به بزرگی تلگرام برای جلب توجه افکار عمومی کافی است و الان در کشوری مثل ایران میزان جست‌و‌جو‌های اینترنتی برای پیدا کردن ته و توی ماجرای نات‌کوین نسبت به هفته هفته ۵۰ برابر شده.

نات‌کوین به‌عنوان یک بازی، این امکان را برای گیمر فراهم می‌کند تا به ساده‌ترین شکل ممکن یعنی فقط تاچ صفحه، نات‌کوین کسب کنند.

بازی نات‌کوین به‌شکلی است که گیمر باید به وبسایت بازی برود و با کلیک کردن گزینه PLAY و ورود به ربات مخصوص، برای استخراج نات‌کوین اقدام کند.

نات‌کوین قرار است برای گیمر تداعی‌کننده مفهوم ماینینگ یا همان استخراج ارز دیجیتال باشد. اما در بازی نات‌کوین به‌جای دنگ‌وفنگ‌های معروف ماینرها، گیمر فقط با لمس صفحه به مرادش می‌رسد.

نات‌کوین به‌شکلی طراحی شده تا گیمر با کمترین زمان و بدون پرداخت هزینه به آن دسترسی داشته باشد و احتمالا در قدم‌های بعدی از یک بازی ساده و بدون هیجان به یک برگ برنده جدید برای پاول دوروف و بلاکچین تون‌کوین در دنیای رمزارز‌ها تبدیل شود.

1884991_719

نات‌کوین چطور عمل می‌کند؟

نات‌کوین بااینکه هنوز یک رمزارز نیست و اساسا چیزی به اسم قیمت نات‌کوین فعلا معنا و مفهومی ندارد، در یکسری از کیف پول‌های دیجیتال قابل ذخیره‌سازی است. دقیقا همین جمله احتمال تبدیل نات‌کوین به رمرزارز جدید شبکه تون را قوت می‌بخشد. خود کیف پول رسمی تون و کیف‌های دیگری مثل Exodus تا الان قابلیت ذخیره‌سازی نات‌کوین را فراهم کردند و هر وقت بحث فهرست شدن و تعیین قیمت نات‌کوین مطرح شود، قاعدتا قابلیت خریدوفروش نات‌کوین هم فعال می‌شود.

نات‌کوین تا اینجای کار ۱۵ میلیون کاربر جدید را سمت خودش کشانده است. برای کسانی که اکانت پرمیوم تلگرام دارند، ۱۰۰ هزار نات‌کوین رایگان کنار گذاشته می‌شود و تیم تون دست به دامن حربه‌های تشویقی دیگری به اسم کد دعوت و ... شده است. همه جاروجنجال‌های یک هفته اخیر، حداقل تا اینجای کار مطابق میل تیم تون و پاول دوروف پیش رفته و در روز‌هایی که بیت‌کوین و آلت‌کوین‌های سرشناس نایی برای پیشروی ندارند، تون‌کوین به‌عنوان رمزارز فعلی شبکه اجتماعی تلگرام بازدهی هفتگی ۱۰ درصدی را تجربه می‌کند.

تاثیر نات‌کوین در بازار ارز دیجیتال

بازی نات‌کوین تا اینجای کار برای گیمر‌ها آب و نانی نداشته، اما پاول دوروف احتمالا از نتیجه کار راضی است. از یک هفته قبل به این طرف بیت‌کوین به عنوان رهبر بازار ارز دیجیتال بازدهی منفی هشت درصدی را تجربه کرده است، اما تون‌کوین که به واسطه بازی نات‌کوین دوباره اهمیت پیدا کرده، رشد قیمت ۱۰ درصدی را به ثبت رسانده است.

بایننس‌کوین، سولانا، ریپل، کاردانو، آوالانچ و دوج‌کوین از حیث تسلط به بازار ارز دیجیتال نسبت به تون‌کوین حال و روز بهتری دارند، اما بازدهی هفتگی هیچکدام از آن‌ها به مثبت سه درصد نمی‌رسد و به‌نظر می‌رسد تا همین جای کار، اوضاع باب میل تیم تون پیش پیش رفته است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید