(ویدئو) یوتیوبر ۳۸ ساله ای با ۱۷ فرزند از خانه بزرگ و متفاوتش رونمایی کرد

(ویدئو) یوتیوبر ۳۸ ساله ای با ۱۷ فرزند از خانه بزرگ و متفاوتش رونمایی کرد

این مادر ۳۸ ساله به طور مرتب زندگی پرمشغله خود را در قالب ویدیوهایی به اشتراک می گذارد.

کد خبر : ۱۷۴۸۸۶
بازدید : ۲۲

نانسی یانگ، مادر ۳۸ ساله ای که ۱۷ فرزند دارد، درب خانه بزرگ خود را به روی عموم گشود و از زندگی پرمشغله خود در کنار خانواده بزرگش پرده برداشت. این خانه بزرگ یک مهدکودک، سینمای خانگی و چندین آشپزخانه دارد. خانم یانگ علاوه بر ۱۷ فرزند، ۷ نوه نیز دارد و ۱۲ فرزندش هنوز با او زندگی می کنند. این مادر ۳۸ ساله به طور مرتب زندگی پرمشغله خود را در قالب ویدیوهایی به اشتراک می گذارد.

1-5_11_11zon

2-1_1_11zon

در یکی از این ویدیوها که در اوایل ژانویه منتشر شده، خانم یانگ مخاطبان را به گشت و گذاری در خانه اش که با همسر و فرزندانش در آن ساکن هستند، دعوت می کند. او می گوید: «از زمان آخرین بازدید از خانه مان، تغییرات زیادی ایجاد کرده ایم. برخی از فرزندان بزرگتر ازدواج کرده و از خانه بیرون رفته اند و نوزادان جدیدی نیز به دنیا آمده اند.»

این مادر پرمشغله که پیش از این گفته بود ۲۱ سال برای خرید خانه رویایی‌شان پس انداز کرده اند، ابتدا در را باز می کند و وارد راهروی ورودی می شود که شامل یک پلکان مارپیچ بزرگ، اتاق کار و اتاق موسیقی در سمت راست است.

3-2_9_11zon

4-2_8_11zon

سپس خانم یانگ وارد آشپزخانه بزرگ می شود و میز غذاخوری گرد بزرگ را با ۱۰ صندلی معمولی و ۲ صندلی بلند نشان می دهد. او می گوید: «دوست دارم میزم گرد باشد. وقتی همه دور میز نشسته اند، احساس می کنم به هم نزدیکتر هستیم.»

5-2_7_11zon

6-2_6_11zon

مادر ۱۷ فرزند می گوید رسیدگی به کارهای خانه، گروهی انجام می شود و فرزندان بزرگتر در تمیز کردن خانه کمک می کنند. او به شوخی می گوید که دوست دارد خدمتکار داشته باشد، اما خدمتکار اصلی خود او و بچه ها هستند.

8-2_4_11zon

7-1_5_11zon

در آشپزخانه دو ماشین ظرفشویی نصب شده و قفسه های کشویی برای بیشترین استفاده از فضای کابینت ها اضافه شده اند.

9-2_3_11zon

آشپزخانه به اتاق لباسشویی ای متصل است که شامل ماشین های لباسشویی بزرگ و قسمتی برای تعویض پوشک است.

11-2_2_11zon

در طبقه پایین، خانواده یانگ چیزی دارند که بیشتر خانه ها ندارند: اتاق مهدکودک که پر از انواع وسایل بازی. همچنین یک آشپزخانه و حمام دیگر نیز در طبقه پایین وجود دارد.

12-1_1_11zon

یکی دیگر از امکانات موردعلاقه کودکان سینمای خانگی است که از ابتدا در این خانه بود. و در نهایت در طبقه بالا اتاق های خواب قرار دارند. خانم یانگ توضیح می دهد که فرزندان را بر اساس سن و جنسیت در اتاق ها مختلف تقسیم کرده است. بسیاری از مخاطبان از نظم و سازماندهی خانه خانواده یانگ تحت تأثیر قرار گرفتند.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید