پست تازه و مفصل صابر ابر سوژه کاربران شد

پست تازه و مفصل صابر ابر سوژه کاربران شد

در راستای عکس های جدیدی که از آتیلا پسیانی منتشر شده، صابر ابر متنی در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

کد خبر : ۱۳۱۷۸۱
بازدید : ۷۲

صابر ابر نوشته: آتیلا؛ مردی که «بازی» می‌کند و همبازی های جوان را راه می‌دهد. آتیلا؛ کسی که به خیلی از ما یاد داد زندگی یک «بازی‌ست» مردی که رنگ‌ها و مزه‌ها  را می‌شناسد آتیلا  زندگی را بلد است. غذای خوشمزه را از از غذای بدمزه تشخیص می‌دهد و مشخص و رو راست میگوید: عجب مزه ای دارد صابر!

33

یا میگوید: این مزه بدرد خور نیست، یاد آدم نمی‌ماند!این غذا فقط سیر میکند. آتیلا به من یاد داد نباید برای سیر شدن غذا خورد ، باید برای لذت بردن چیزی را ساخت! اینکه چقدر و چه کسانی دوستش دارند مهم نیست، مهم لذت تجربه جدید است.

در تاتر هم همین بود و هست. هر وقت و هر بار با هم هستیم درباره اینکه کی همدیگر را برای غذای جدیدی که کشف کردیم و باید تستش کنیم دعوت کنیم، حرف میزنیم.

اینکه ترجمه جدیدی از فلان نمایشنامه در آمده و باید خواند و کیفش را برد. به ما چه که فلانی ، فلان چیز را گفته ما باید خوشی کنیم و بسازیم …من از آتیلا یاد گرفتم حرف بادِ هواست… باید شنید و نشنید.

‎یک شب دوتایی در استخر تا صبح حرف زدیم و من مدام از کارگاه نمایش و آدم‌های کارگاه می‌پرسیدم و آتیلا با هزار شوق تک‌تک آن‌ها را تعریف میکرد و از تاثیرشان بر روزهای خودش می‌گفت…

‎آتیلا

تکلیفش روشن است، هیچ وقت برای خوشحالی های دروغین دست نمی‌زند. آتیلا یک نقطه مهم در زندگی خیلی از ما‌ست.خیلی از ما که عاشق تاتر و بازیگری هستیم. آتیلا مرد مزه‌ها و دیتیل‌ها و رنگ هاست. من یک خوشبختی دارم، من با آتیلا معاشرت می‌کنم.

‎باور کنید این یک نعمت است. نعمت داشتن کسی که «بازی» را بلد است.

منبع: برترین ها

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید