ویدئوی مریم امیرجلالی از محل زندگی اش در کانادا

ویدئوی مریم امیرجلالی از محل زندگی اش در کانادا

مریم امیرجلالی در این ویدئو می گوید: به هر کجا که بروی آسمان همین رنگ نیست. تهران گرم و هوایی بسیار نامطلوب. کانادا همچنان سرد و بارانی. باران قشنگی می آید و جای دوستان خوبم خالی.

کد خبر : ۱۳۲۳۹۷
بازدید : ۴۶۳

فرادید| مریم امیرجلالی به تازگی ویدئویی جنجالی از محل زندگی اش در کانادا منتشر کرده است. او در این ویدئو به وضعیت آب و هوای تهران می تازد و در مقابل به تعریف از کانادا می پردازد.

به گزارش فرادید، او در این ویدئو می گوید: به هر کجا که بروی آسمان همین رنگ نیست. تهران گرم و هوایی بسیار نامطلوب. کانادا همچنان سرد و بارانی. باران قشنگی می آید و جای دوستان خوبم خالی.

او پیشتر گفته بود که دختر و دامادش در کانادا زندگی می کنند و هر چند وقت یک بار به کانادا سفر می کند.

بیوگرافی مریم امیرجلالی

امیرجلالی متولد ۲۹ آذر ۱۳۲۶ در ملایر است و از سال ۱۳۶۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. او به خاطر بازی در مجموعه‌ طنزهایی همچون خانه ‌به‌ دوش، متهم گریخت و چارخونه به شهرت رسید.

آشنایی او با مینا جعفرزاده و بهمن زرین پور باعث شد وارد دنیای هنر شود و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش کند.

از جمله آثار او می توان به به دنبال خوشبختی، ما خیلی باحالیم، خالتور، قبر مشترک، افراطی‌ها، چراغ قرمز، ثروت خفته و جاده در دست تعمیر اشاره کرد.

 

حجم ویدیو: ۱۳.۳۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۸ دانلود ویدیو
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید