طعنه مجری ممنوع‌الکار تلویزیون به گاف مسعود فراستی : من 5 سال صبر کردم تا به بقیه ثابت بشه بیسوادی...

طعنه مجری ممنوع‌الکار تلویزیون به گاف مسعود فراستی : من 5 سال صبر کردم تا به بقیه ثابت بشه بیسوادی...

گفتنی‌ست روز گذشته ویدئویی از مسعود فراستی، منتقد سابق صدا و سیما منتشر شده که نشان می‌دهد او فیلم جنگ جهانی سوم را به صورت نسخه غیرقانونی و قاچاق دانلود کرده و تبلیغ سایت دانلودی را شعار فیلم تلقی می‌کند!

کد خبر : ۱۳۳۰۲۳
بازدید : ۲۳۲

عصر ایران نوشت: پنج سال بعد از گفتگوی جنجالی آرش ظلی‌پور، مجری ممنوع‌الکار تلویزیون با مسعود فراستی و تعطیلی برنامه «من و شما»، به بهانه ویدیو جدید وایرال شده از فراستی، آرش ظلی‌پور به روایت پشت پرده‌های این برنامه و عذرخواهی اجباری‌اش از فراستی پرداخت.

ظلی‌پور در یادداشتش نوشت:

شما مهمونِ برنامه من «من و شما» بودین و برای حضور در برنامه وجهی هم دریافت کردین تا پاسخگوی سؤالات من باشین. اینکه چی شد به یکباره درست دو، سه دقیقه مونده به شروع برنامه اعلام کردین فقط به سؤالاتی که مد نظر خودتون هست جواب میدین و همه چیز رو گردن هادی قندی تهیه کننده برنامه انداختین نمی دونم و حتما درباره لحظه به لحظه اون اتفاق جایی حرف هامو میزنم اما می دونم بالای نود درصد از مخاطب ها ۲۸ دقیقه گفت و گوی من و شما رو ندیدن و فقط به هایلایت های فضای مجازی بسنده کردن.

بهشت و جهنم همین دنیاست

قبل از اینکه شبیه خودتون با شما رفتار کنم ۵ بار به من توهین کردین :به من گفتین خاله زنک ، به من گفتین هیچی نمیفهمی و…سکوت کردم تا جایی که به من گفتین: بیسواد ..راستش اون روز به خواست مدیران شبکه عذرخواهی در صفحه‌م گذاشتم که حتی متن ش رو خودم ننوشته بودم و سکوت کردم…روزی که ابیات شاهنامه فردوسی رو غلط خوندین خیلی ها گفتن حالا جواب بده و بگو بیسواد کیه .. اما باز زبان به کام گرفتم چون اعتقاد دارم «بهشت و جهنم همین دنیاست و خدا به موقع یقه آدم‌ها رو میگیره.

6

دنیا کوچیکه آقای فراستی ، هم گرده و هم کوچیک ...

امروز که این ویدئو از شما در صفحه رسمی تون منتشر شد ناخودآگاه لحظات اون برنامه در ذهنم زنده شد که با غرور نشستین و در حالی که پول حضور در برنامه رو گرفته بودین گفتین من به سؤالات شما جواب نمیدم و سر آخر هم برنامه رو ترک کردین و در نهایت من توبیخ شدم ، برنامه ای با اون همه مخاطب تعطیل شد، من ممنوع‌الکار شدم و شما سرحال تر از قبل به کارتون ادامه دادین… خواستم بگم دنیا کوچیکه آقای فراستی ، هم گرده و هم کوچیک.. خدا هم بزرگه به موقع می دونه باید چی کار کنه.

من پنج سال صبر کردم تا به بقیه ثابت بشه بیسوادی

گاف امروز شما و البته در این سالها شبیهش کم‌ نبوده - مثال شاهنامه خونی شما که هیچ وقت از ذهن کسی پاک نمیشه - نشون داد سواد داشتن به فحش دادن به دیگران و کوچیک کردن و تحقیر کردنشون نیست ، من پنج سال صبر کردم تا به بقیه ثابت بشه بیسواد شمایین و با چهارتا فیلم دیدن و فخر فروختن و ادای منتقد خاص درآوردن کسی باسواد لقب نمیگیره.

چه اتفاقی رخ داده است؟

گفتنی‌ست روز گذشته ویدئویی از مسعود فراستی، منتقد سابق صدا و سیما منتشر شده که نشان می‌دهد او فیلم جنگ جهانی سوم را به صورت نسخه غیرقانونی و قاچاق دانلود کرده و تبلیغ سایت دانلودی را شعار فیلم تلقی می‌کند!

ماجرا از این قرار است که سایت دانلود غیرقانونی فیلم به نام ایران که فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی را به صورت قاچاق و دزدی عرضه می‌کند، نام سایت را به صورت زیرنویس در فیلم‌ها تبلیغ می‌کند و مسعود فراستی نیز به خیال آنکه «به نام ایران» شعار فیلم است، آن را تحلیل و تفسیر می‌کند!

ویدئو گاف مسعود فراستی در نقد فیلم جنگ جهانی سوم:

 

 

حجم ویدیو: ۲.۲۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۲ دانلود ویدیو
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید