(عکس) سلفی متفاوت منوچهر هادی و پدرام شریفی پس از 25 سال دوستی

(عکس) سلفی متفاوت منوچهر هادی و پدرام شریفی پس از 25 سال دوستی

منوچهر هادی به تازگی یک تصویر سلفی به همراه پدرام کریمی و فرزندان اش منتشر کرده است. پس از آن هم هادی و کریمی به دوستی 25 ساله شان اشاره کرده و گفته اند که دوستی آن ها حالا به فرزندان شان رسیده است.

کد خبر : ۱۳۴۱۰۹
بازدید : ۲۱۸

فرادید| منوچهر هادی پس از شکست در پروژه گیسو، مجموعه تلویزیونی نیسان آبی را به شبکه نمایش خانگی برد. اما آنطور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفت.

به گزارش فرادید، در حال حاضر هم منوچهر هادی، سریال نیوکمپ را ساخته است که در یک پلتفرم مشهور آنلاین در حال پخش است. این سریال نیز با واکنش بخشی از منتقدان سینما مواجه شده است. در مقابل نیز بخشی از کاربران از این مجموعه نمایش خانگی استقبال کرده اند.

اما هادی همچون گذشته تلاش کرده که با موضع نگرفتن در برابر منتقدان، انتقادها را بی پاسخ بگذارد.

او که در شبکه های اجتماعی نیز فعالیت قابل توجهی دارد، منوچهر هادی به تازگی یک تصویر سلفی به همراه پدرام کریمی و فرزندان اش منتشر کرده است.

پس از آن هم هادی و کریمی به دوستی 25 ساله شان اشاره کرده و گفته اند که دوستی آن ها حالا به فرزندان شان رسیده است.

348237712_549058654093467_8251193604805391715_n

بیوگرافی پدرام کریمی

پدرام کریمی مجری تلویزیون، گوینده و نویسنده سینما است.

او فعالیت خود را به عنوان نویسنده در سال 76 با رادیو جوان آغاز کرد. او در ادامه در برنامه های تلویزیونی صبح عالی بخیر و امروز هنوز تموم نشده به عنوان مجری فعالیت داشته است.

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی، کارگردان و فیلمنامه‌‌ نویس سینما و تلویزیون، متولد ۲۸ مرداد ۱۳۵۱ در تهران است. وی پس از دریافت مدرک دیپلم وارد عرصه هنر شد و توانایی های خود را در زمینه هایی همچون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات محک زد.

او در سال ۱۳۸۵، با کارگردانی فیلم تلاطم، نخستین تجربه خود را در زمینه فیلمسازی کسب کرد. وی سابقه کارگردانی آثار دیگری همچون گیسو، قرنطینه، یکی می خواد باهات حرف بزنه، زندگی جای دیگری‌ست، رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل، کارگر ساده نیازمندیم، عاشقانه و دل را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

هادی در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ با یکتا ناصر بازیگر ایرانی ازدواج کرد و در آذر ماه ۱۳۹۵ صاحب یک دختر به نام سوفیا شد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید