(عکس) کنایه جنجالی هوتن شکیبا به ماجرای 206 و لندکروز

(عکس) کنایه جنجالی هوتن شکیبا به ماجرای 206 و لندکروز

هوتن شکیبا نیز به تازگی با انتشار یک استوری به ماجرای پژو 206 و لندکروز واکنش نشان داده است.

کد خبر : ۱۳۴۸۰۰
بازدید : ۲۰۶۷۸

فرادید| روزهای گذشته بود که یک مناظره خودرویی میان مصطفی میرسلیم و رشیدی کوچی دو نماینده مجلس شکل گرفت. مناظره ای که جنجال هایش همچنان ادامه دارد.

به گزارش فرادید، در این گفتگوی تلویزیونی رشیدی‌کوچی گفت: اگر شما بتوانید لندکروز دست دوم را با قیمت یک میلیارد بخرید، ۲۰۶ یک میلیاردی را می‌خرید؟ و میرسلیم پاسخ داد: فرقی ندارد.

این پاسخ عجیب سبب شد تا بسیاری از چهره ها و کاربران فضای مجازی واکنش نشان دهند/

 در این رابطه هوتن شکیبا نیز با انتشار یک استوری به ماجرای پژو 206 و لندکروز واکنش نشان داده است. او نوشت: «وقتی جان آدم ها مهم باشه. وقتی وجدان سازندگان بیدار باشه.»

hotanshakiba

بیوگرافی هوتن شکیبا

هوتن شکیبا بازیگر و صداپیشه ایرانی متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در تهران است که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرد.

هوتن شکیبا با نقش آفرینی در سریال تلویزیونی لیسانسه‌ ها به شهرت رسید.

از جمله افتخارات هوتن شکیبا می‌ توان به کسب جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

هوتن شکیبا کارشناس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناس ارشد بازیگری از دانشگاه هنر است. و سابقه فعالیت در آثاری همچون ابلق، شبی که ماه کامل شد، مهمونی، طبقه حساس، حق سکوت، و هلن را در کارنامه هنری خود دارد. هوتن شکیبا همچنین صداپیشگی دو عروسک دیبی و خونه بغلی را در مجموعه‌ های کلاه قرمزی برعهده داشته و در برنامه هم رفیق نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

۱۸
نظرات بینندگان
  • احمد ارسالی در

    اینکه عده ای 206 رو نمی پسند و مسخره میکنند اونم همون پولدارا هستن که میخوان با هر قیمتی ماشین خارجی وارد بشه و ماشین خارجی بخرن و گرنه کاری کردن با این مملکت و جواناش حتی پراید مدل ۷۴ هم برا اکثریت جوانان و حتی خانوداه ها شده آرزو.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید